Msn berichten van onbekende niet meer ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederick d

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
54
Hallo mede-helpmijers, ik heb even een kort vraagje. Ik krijg dus af en toe berichten van een onbekende die dingen stuurt als , ben jij dit op de foto? en dan komt er een zip bestand met ongetwijfeld een virus erin. Nu wil ik deze persoon blokkeren maar aangezien deze persoon niet in mijn vriendenlijst staat krijg ik dit niet voor elkaar. Hierdoor krijg ik elke dag wel 3 -4 van die berichten , ongelofelijk irritant. Iemand ervaring? Bedankt!:thumb:
 
Dag diederick,

Zoals ikzelf heb ervaren is dit virus eind vorige week begonnen met zich verspreiden, het gemene aan dit virus is dat het in een taal geschreven is die vrienden sturen, ik heb het in 1 dag in mijn vriendenlijst zien groeien en is dus inmiddels bekend bij het msn team. Open dit bestand inderdaad NIET! Ik zou even het advies van vanschagen overwegen, dit kan tot een mogelijke oplossing leiden. Het feit dat JIJ dit bericht krijgt van anderen betekent bij dit virus dat jij zojuist geinfecteerd bent. Dit virus zal snel op de blacklist (phishing filter) van het msn team komen, zodat dit soort berichten niet meer verstuurd kunnen worden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan