msn blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Ik heb gisteren eindelijk de updates van windows (98SE) es een keertje binnengehaald en nu heb ik problemen met mijn msn messenger 6.0

Regelmatig gebeurt het dat , wanneer ik een kontakt aanklik, alles bevriest. Soms kan ik dan met ctrl-alt-del via taakbeheer dat betreffende venster afsluiten en kontakt opnieuw aanklikken, maar meestal werkt ook dat niet en moet ik pc opnieuw starten.

Gisteren gebeurde dat maar liefst 8x en da´s niet fijn !:evil:

Zou het een oplossing zijn om msn te deinstalleren en dan opnieuw er op te zetten?

Zo ja, als ik dat doe ben ik dan ook al mijn kontaktpersonen kwijt?
Kan ik die ergens opslaan?
Hoop van wel, want we zitten hier met zijn 4-ren op msn met allemaal ellenlange lijsten :(

Ik heb ook Plus, verdwijnt die ook met deinstallatie of blijft die omgemoeid?
 
Contactpersonen worden op de server van MSN opgeslagen, dus als hem deinstalleerrt en daarna opnieuw installeert heb je je lijst nog ;)

Hoe dat met MSN plus zit weet ik niet , maar die zou ik ook opnieuw instaleren als ik jou was.

Suukses
 
Darkzen bedankt voor je reactie:thumb:
Ik heb inmiddels ook gezien dat je zelf ook je contactpersonenlijst kunt opslaan.

Nou dan moet het maar he.
Ik ga aan de slag.:)
 
Ja vast wel :confused: Wat is jabber?

[edit] laat maar, heb het al gevonden bij google [edit]
 
Voor wat ik ervan begrepen heb:
Jabber is een chatprotocol zoals msn dat heeft, maar dan opensource. Het resultaat hiervan is een berg aan keuzevrijheid in welke client je zelf wenst te gaan gebruiken zoals bv PSI of MirandaIM(vervangers voor msn) waarmee je naast het jabber netwerk, ook op msn/icq/yahoo kunt gaan sjetten.(optioneel uiteraard)

Ik dacht te lezen dat je geprikkeld was door msn, zodoende dacht ik: Misschien weet Marga niet niet dat er meer mogelijkheden zijn naast msn... (en dat vermoeden klopte:D)
 
Nah, wist wel van andere progs af, zoals icq, trillian, maar van jabber had ik idd nog nooit gehoord.

Goed dat er google is he :D

Maar al mijn kontakten hebben msn en vind het zelf ook wel gemakkelijk, alleen nu even niet :(

Maar dat komt ook wel weer goed hoor :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan