(msn) contactenlijst weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkillStone

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Goede avond,

Ik had om 13:00 update windows. Daarna was weer me draadloze verbinding weg. Na een uur ***** weer aan de praat. Dit heeft welliswaar geen direct verband met msn, maar misschien doet windows nog meer rare dingen, daarom vermeld ik het even.

Tijdens deze update had hij me msn geupdate. Tenminsten zo noemen ze dat. Ik kan prima inloggen, alleen me contactenlijst is nergens te zien. via contacten bewerken zie je ze wel staan. Ik kan door de contacten ook aangesproken worden en praten. Dus ze zijn er wel, alleen waar?

Volgends de handleiding moest dit gebeuren;

nadat ik verborgen bestanden bij mapopties heb aangevinkt.
Bij C:\Documents and Settings\(naam)\Contacts\(e-mailadres) inhoud verwijderd,
En bij C:\Documents and Settings\(aanmeldnaam)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\(e-mailadres ) personen verwijderd. Hier is alleen de mappen verloren gegaan.

Dit heeft niet geholpen. Dus heb via software--> Live Essentials de msn verwijderd. Via uitvoeren als extra RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

pc opnieuw opstarten, opnieuw installeren. wel inloggen, volgends me contacten bewerken alle adressen bekend, maar zie geen lijst op msnblad zelf. Ook nu kan een ander mij online zien en gesprek beginnen.

Ik heb het weer verwijderd, geprobeerd bij "old versions" om 7.5 en 8.5 te installeren, en in beide gevallen doet hij het niet, om de reden dat er een nieuwere versie is.

Wat me opviel bij de verbinding status, dat hij ook aangaf dat hij een beperkte adminatrieve verbinding heeft. dat de unPhp niet beperkt ondersteund word. Daar heeft mijn bittorrent programma geen last van. Ik weet niet of hij via internet verbinding de lijsten op moet halen, lijk me niet.

Heeft nog iemand een idee?

BvD

Martin

zo probleem niet opgelost in vorm wat Microsoft levert, maar wat opensource leverd in Amsn.

MvG

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan