MSN contactpersonen samenvoegen met Sykpe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Zoals de titel misschien wel zegt, ik wil graag mijn MSN profiel samenvoegen met mijn Skype profiel, aangezien ik al een Skype profiel heb wil ik geen appart account voor mijn MSN.

Heeft iemand enig idee hoe dit moet?
 
Yep,Je kan jou aanmelden met jou Hotmail account.

Dus wanneer je jou skype account moest aanmaken moest je jou e-mail adres opgeven.Gebruikt nu die e-mail adres om in te loggen met jou Skype.
Hier een foto van een voorbeeld.Als je wilt aanmelden met Microsoft account moet je op dat ding dat in rood is aangeduid klikken. skype_6_inlog.jpg


P.S Daarvoor moet je de nieuwste versie van Skype hebben:http://www.skype.com/intl/nl/get-skype/on-your-computer/windows/
Als je Windows 8 het ken je dat ook voor Windows 8 downloaden.

Veel succes :thumb:
 
Dus als ik een Skype EN een MSN account heb, kan ik daar niet mijn MSN contacten bij toevoegen, maar moet ik apart aanmelden?
 
Nee,Je hebt al vast gehoord dat MSN begin 2013 zal worden verwijderd,dus MSN zal niet meer bestaan MSN word vervangen door Skype.
Als je jou nu inlogt met jou MSN op skype kan je chatten met jou vrienden die je hebt toegevoegd op MSn en ook met vrienden die je had toegevoegd had op Skype.
Meld jou gewoon aan met jou e-mail die gebruik voor MSN en je zult zien wat ik bedoel.

Simpel gezegd MSN en Skype word 1 programma.Je hebt MSN niet meer nodig je kan gewoon Skype gebruiken.
Als je jou inlogt op Skype met jou MSN word MSN automatisch samengevoegd met Skype. Snap je?
 
Yess, gelukt.

Ik dacht dus dat als je op je Microsoft Account inlogde alleen je contacten van MSN had, en het als een apart skype account telde.
Het is gelukt nu, dankuwel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan