msn contacts fanished

Status
Niet open voor verdere reacties.

black adder9

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
i tryed to refresh my msn lsit (due to being unable to add people) by deleating the cache

i deleated C:\Documents and Settings\raymond\Local Settings\Application Data\Microsoft\livecontacts

and then deleating msn in my registery

but now when i load msn i get the rrror, thers no contacts in your list, tho when i login ebuddy everything is fine, and when i login my laptop i can see them also,

i tryed uninstalling msn and reloading my pc, nothing worked

how to fix this :(

Hi!

You can just talk dutch on these forums.

Have you tried to reinstall an older version of Windows Live Messenger? (Perhaps not a Beta version)

->

Heb je al geprobeerd om een oudere versie van Windows Live Messenger te installeren? De nieuwe (beta) had nog al wat problemen.

Maak voor het herinstalleren van een oudere versie van Windows Live Messenger even je register "schoon" met CCleaner.

Laatst bewerkt:
ja ik gebruik msn 8.5, heb ook 8beta geprobeert en 7.5, windows live(de nieuwste) laad neit op mijn pc

Krijg je een foutmelding tijdens het laden van MSN/WLM? Maak hier dan even een screenshot van, en sla het op. (Open paint -> Plak het screenshot door de toetscombinatie "CTRL + V" te gebruiken, en sla het op. Upload het dan op IMGDumper.nl.)

Maak voor het herinstalleren van een oudere versie van Windows Live Messenger even je register "schoon" met CCleaner.

Download en installeer de WLM versie die de MSN website aanbied. Na het opvolgen van bovenstaande tip.

Laatst bewerkt:
als ik de nieuwe msn instaleer dan blijft hij haken op inloge (die 2 popetjes blijve van kleur wisele voor 5uur lang)

i jsut reinstalled, tnx to cclceaner, my contacts are back, tnx somuch for the help man

Staat je tijd en datum wel goed?

Lees nu ook dat het weer werkt. Mooizo!

als het disndag 13julli is wel,

ik deed cccleanee om windows live te deinstaleren, en toen ik eht er weer opdeed waren me msn mensen trug

het deed het even, maar nu is het net als de nieuwste msn vast op die 2 popetjes die verandere van kleur,

dat laaden :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan