msn doet gek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik heb een probleem met me msn als ik me ga aanmelde komt er niet verzenden met daarin in windows live comminications platform is een fout opgetreden blabla als in me msn ben zie paar mensen die offline zijn maar in werkelijkheid online zijn dat is ook zo met me laptop kan het aan de xp cd ligge?

Kun je er eens een print screen van maken? en dan uploaden?
gr. Kayle

ps. Heb je de pc al eens opnieuw opgestart? werkt ook meestal

Kun je er eens een print screen van maken? en dan uploaden?
gr. Kayle

ps. Heb je de pc al eens opnieuw opgestart? werkt ook meestal

hoe maak ik een screen(A) en nee :P is volgens mij door die xp cd maar kijke of ik er een oplossing voor heb

het is misschien ook wel handig als je meld welke versie van msn je gebruikt :)

pc reboot werkt idd soms wel eens..

hoe maak ik een screen(A) en nee :P is volgens mij door die xp cd maar kijke of ik er een oplossing voor heb

naast de scroll lock zit een knopje dat heet printscreen :) openen in paint kopieren/plakken en dan als je een bericht typt beheer bijlagen ;)

voor de print screen
Als je een laptop hebt druk je op fn linksonder op het toetsenbord en dan moet je ff zoeken op het toetsenbord naar 'prt sc' en dan doen zoals Johan902 zegt.
gr. Kayle

kijk even naar mijn pica ;) (staat onderaan mijn antwoord :p)
en dan ga je bladeren en zoek je de naam op van het bestand wat je net hebt opgeslagen ;)
en dan druk je op uploaden ;)

Bijlagen

• s.jpg
    s.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 17
kijk even naar mijn pica ;) (staat onderaan mijn antwoord :p)
en dan ga je bladeren en zoek je de naam op van het bestand wat je net hebt opgeslagen ;)
en dan druk je op uploaden ;)

oke oke maar die bestand is wel 2.28mb? max grootte staat 100kb hoe kleiner?

Edit: Hier had ik eerst een manier staan waarmee je een afbeelding kleiner kon maken maar deze is veel beter:

Druk op print screen (prt sc)
dan plak je hem in paint
selecteer je de foutmelding
kopieer deze
plak deze dan in een nieuwe afbeelding sla deze op en upload deze. Deze zal wel een stuk kleiner zijn.
gr. Kayle

Laatst bewerkt:
door hem in paint te plakken en dan klik je rechtsonder op de afbeelding en houdt de knop ingedrukt en maakt de afbeelding kleiner. Dan klik je in het linker menu op het vierkante selectievakje en dat verklein je de afbeeldingsgrootte door helemaal rechts-onder op het einde van het witte vierkante vlak de muis in te drukken en in te houden en ook kleiner te maken. En dan sla je hem op. en uploaden maar.

ik zit hem ff aaN THE uploaden bij imageshack

ik denk dat daar weinig aan valt te zien. Maar heb je de pc al eens opnieuw opgestart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan