msn doet het weer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik krijg me met geen mogelijkheid aangemeld bj msn messenger 5.0 ! Ze zeggen dan dat de desbetreffende aanmeldingsnaam niet bestaat ?! Maar als ik de netwerkt kaart op een andere computer aansluit en dus ga msnen. Dan lukt het in eens wel. Op andere namen kom ik er ook niet meer op ! Wie weet raad ?
 
Tjah, dat heb ik ook al geprobeerd, maar daar lukt het ook niet op ! Dan wordt er gezegdt dat ik problemen heb met mn internet verbinding maar dat is helemaal niet juist !Want ik kan wel gewoon surven over het internet

P.S En ik heb absoluut geen zin om mijn computer te formatteren
 
Laatst bewerkt:
Ja jongens en of meisjes, ik heb nu een engelse versie van msn 4.7 te pakken en die werkt!! Maar heeft er niemand een nederlandse versie de engelse vind ik maar irritant als ik de nederlandse gewend ben
 
Jah bedankt voor de link, maar als ik het download filetje probeer te runnen krijg ik hem niet geinstalleert, want dan zegt die dat de map beschadingd is. . . . . . heel vreemd maarjah ! ! ! ! ! !
 
Dus ik moet dit programmatje runnen en dan gewoon msn deinstalleren dan deinstalleert die dus alles wat met msn te maken heb ???
 
Ik kan me nog steeds niet aanmelden bij msn 5.0. Bij msn 4.7 wel maar dat is een versie in het engels en ik wil er 1 in het nederlands die het wel doet !!
 
Weet er iemand een nederlandse msn. Maakt niet uit welke versie alleen geen 5.0 en niet 1 van tweakzone ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan