msn downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowena1986

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Hallo, Ik ben al 2dagen bezig geweest om de nieuwe msn op me computer te krijgen of msn 7.5 maar het lukt me niet.Elke keer als ik t wil downloaden krijg ik een balkje met onbekende uitgever als je dan op uitvoeren drukt krijg je weer een balkje Met daarin het installatieprogamma is beschadigd neem contakt op met de verkoper .
Ik snap er nisk meer van kan alleen nog maar op de oude msn kan iemand me ajb helpen? groetjes rowena

Dit is de directe downloadlink voor Windows Live Messenger ( MSN 8.0 )

Als er een melding komt, moet je die accepteren.
Je krijgt iig een scherm of je het bestand ( de installatie ) wil Opslaan of Openen.
Kies hier voor Opslaan.
Ga dan naar de plek/map waar de downloads van Internet Explorer komen ( vaak bureaublad ) en dubbelklik op INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE.
De installatie start dan.

Dit is de directe downloadlink voor Windows Live Messenger ( MSN 8.0 )

Als er een melding komt, moet je die accepteren.
Je krijgt iig een scherm of je het bestand ( de installatie ) wil Opslaan of Openen.
Kies hier voor Opslaan.
Ga dan naar de plek/map waar de downloads van Internet Explorer komen ( vaak bureaublad ) en dubbelklik op INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE.
De installatie start dan.

Ik heb t geprobeerd maar hij zegt dat ie t niet kan kopieeren omdat het betsand door iemand anders of ene ander prograamma in gebruik is .

waarschijnlijk moet je eerst msn afsluiten en misschien zelfs uninstalleren voordat je het opnieuw kan installeren. en probeer het anders eens te downloaden van een andere site bv www.download.com
iig wel eerst opslaan voordat je het opent.
succes!!

Een andere site maakt niks uit.
Maar voor installeren, zeker eerst uitzetten en verwijderen via Software in Configuratiescherm.

Een andere site maakt niks uit.
Maar voor installeren, zeker eerst uitzetten en verwijderen via Software in Configuratiescherm.

Ik heb alles verwijderd en nu krijg ik ene balkje dat ik t eerst t bestuuringsysteem moet nakijken maar ik snap er nisk van hoe dat allemaal moet

Kan je even een screenshot ( scherm afdruk maken ) ervan. Of kan je het iets duidelijker uitleggen of even overtypen?

Maar dat het van een onbekende uitgever is, moet je gewoon accepteren als je mijn downloadlink gebruikt. Die is officieel en veilig.

Kan je even een screenshot ( scherm afdruk maken ) ervan. Of kan je het iets duidelijker uitleggen of even overtypen?

Maar dat het van een onbekende uitgever is, moet je gewoon accepteren als je mijn downloadlink gebruikt. Die is officieel en veilig.

Ik heb het nog een keer geprobeert via je link maar dan krijg ik weer een balkje met onbekende uitgever.Ik ben gewoon verder gegaan en toen ik op het knopje uitvoeren klikte.werd me beeldscherm helemaal zwart en dan vanzelf na paar sec. weer normaal en krijg je een balkje in beeld met de tekst : Het installatieprogramma is beschadigd neem contact op met de verkoper van deze toepassing.

Dan is er iets mis met de installatie van Microsoft.
Probeer deze setup eens.
Opslaan op schijf, en dan dubbelklikken op Install_Messenger_Beta.exe.
Komt er een geel balkje bovenaan het scherm van Internet Explorer, dan moet je daarop klikken en de download toestaan / accepteren.

Succes!:thumb:

Dan is er iets mis met de installatie van Microsoft.
Probeer deze setup eens.
Opslaan op schijf, en dan dubbelklikken op Install_Messenger_Beta.exe.
Komt er een geel balkje bovenaan het scherm van Internet Explorer, dan moet je daarop klikken en de download toestaan / accepteren.

Succes!:thumb:

het lukt nog niet ik heb t weer gedaan zoals je heb gezegd maar ik krijg de zelfde balk in beeld alleen dan in het engels.over dat installatieprogramma beschadigd is.Ik snap er niks van

Oke, ik moet even zoeken naar een oplossing, want dan ligt het niet aan de installatiebestanden maar aan iets verkeerds in jouw pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan