MSN en AntiVir doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

NDThien

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
103
Hoi,

Ik startte vandaag mijn pc op, en zag dat MSN niet wilde starten, en kreeg na een tijdje een icoontje van 'Beveiligingswaarschuwingen van windows'. Waarin stond dat Avira niet ingeschakeld stond.
Als ik die twee programma's wil opstarten krijg ik deze melding:



En als ik in het gebeurtenislogboek kijk, zie ik deze melding:

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe' niet maken. Kan afhankelijke assembly Microsoft.VC90.CRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="9.0.21022.8" niet vinden. Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bvd
 
ik heb avira en ik heb msn werkt perfect...

dus instaleer msn eens opnieuw en voeg hem eens toe aan de uitzonderingen bij avira
 
Nee..
Msn en Avira AntiVir doen het niet.
Als ik een van die twee probeer op te starten, krijg ik de bovenstaande foutmelding.
 
Nee..
Msn en Avira AntiVir doen het niet.
Als ik een van die twee probeer op te starten, krijg ik de bovenstaande foutmelding.

dat zeg ik bij MIJ werkt het wel :p dus moet je even msn deinstaleren en daarna weer instaleren
 
Ik heb MSN gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd. Alleen niks. Het werkt nog steeds niet.
Ook heb ik Avira gedeïnstalleerd, alleen zie ik die map nog zitten in C:/Program Files/ Avira.
Maar van de lijst van Programma Verwijderen is hij verdwenen :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan