msn en hotmail verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaylee

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2006
Berichten
32
ik kom wel op internet maar kan me messenger en hotmail niet openen- krijg foutmelding te zien -80072efd ---80048820--8007274d -- ik heb alle aanwijzingen gedaan die werden gegeven maar niets lukt, wie helpt mij??? ik heb ook via start , uitvoeren, cmd , gedaan lukt ook niet wat nu ????
 
Probeer het volgende even:

Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer je de volgende regels één voor één in met tussendoor een "Enter":
  • regsvr32 MSXML3.dll
  • regsvr32 softpub.dll
  • regsvr32 initpki.dll
  • regsvr32 wintrust.dll
  • regsvr32 Mssip32.dll

Ik denk trouwens dat dit probleem meer met MSN te maken heeft, dan met je internetverbinding.
 
msn en hotmail reageren niet

ik heb je aanwijzingen gevolgt maar het lukt nog steeds niet, krijg nu melding te zien ---controleer netservice, dat heb ik gedaan die is goed ----- proxy instelling controleren, die zijn goed --- internetverbibdingen , is goed ,, ---- kom nog steeds niet op msn en hotmail, wel op andere internet side, --- ik wilde mijn systeem hersyellen naar een eerder herstelpunt, maar hij opend die pagina ook niet ,,,, wat nu ????? gr Kaylee
 
Staan de proxy-instellingen ook ingesteld bij MSN Messenger (extra->opties->verbinding)??
 
Verwijder daar is alle gegevens en probeer het dan nog een keer. Wel even ergens opschrijven.
 
ik wordt er gek van sorry maar het probleem is nog steeds niet opgelost, ik kan enkele internet gagina,s ook niet openen, ik moet het javascript in me internet brownser aanzetten staat er soms, hoe doe ik dit,,, sorry dat ik zo dom ben maar technisch weet ik niks van pc,s ik weet het normale standaart gebruik en thats it,
 
Verwijder in je browser ook is even de proxy-gegevens. Wel weer even opschrijven.

Proxy-gegevens kan je verwijderen via extra->internet-opties->verbinding (= een tabblad)->Lan-instellingen. Daar even alle vinkjes weghalen:)
 
er staat nix aangevinkt ,,,, wat nu ???? de melding 8820 komt nog steeds en er zijn ook andere pagina,s die ik niet kan openen,,,, ik wilde terug naar susteem herstel maar ook die opend niet ,,,, pppffff wat nu ????????
 
Hoe laat is het bij jou en welke datum is het??
Ik bedoel op je computer. Vooral de datum en het jaar zijn belangrijk.
 
ik wil je wel even bedanken dat je zo veel tijd en geduld heb om mij te helpen om mijn probleem op te lossen echt te gek bedankt alvast en ik hoop wel dat het gaat lukken het probleem op te lossen
 
er staat ------ hosts bestand bevat verwante msn-gegevens die de naam oplossong kunnen storen, wil je dat msn messenger het bestand opruimt, dan klik ik ja maar er gebeurt nog steeds niets

V ip
V standaard gateway
V offline van IE...
V DNS
V proxysurver
draadloos
# hostbestand
# key poorten

met # bedoel ik dat gele diehoek met uitroepteken erin ( zie boven bij tekst )
 
Het hosts-bestand zou inderdaad wel is kunnen.

Download TheHoster en unzip het naar een eigen map.
Klik op Hoster en het programma opent.
Klik nu op "Restore Original Hosts".
 
ik krijg een pagina te zien waar ik host kan kopen ???? doe ik iets niet goed
 
en die pgina die je opgaf om 20:45 www,helpmij/forum,,,,,, die opent niet
 
he he ik ben op die hosts gagina ,,, maar er gebeurt nix als ik op restore original hosts klik
 
Als je op Restore original hosts hebt geklikt wordt je hosts-bestand teruggezeg. Hier merk je inderdaad niks van geloof ik.

Die download van helpmij.nl/forum... begint direct. Misschien is die dus al binnen. Het is namelijk maar een heel klein bestandje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan