msn en outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

barthol

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
hoe komt het als ik mijn outlook express opstart dat automatisch ook mijn msn mee opstart vind ik wel vervelend kan je dat niet ergens uitschakelen

thanks bart

Hoi, bij OUTLOOK naar extra en dan opties en dan automatisch mns aanmelden uitvinken en toepassen zo moet het lukken !!

ja maar die staat uitgevinkt.
ik zie ondertussen dat ik de enige niet ben met dat probleem ik heb win 98 en msn versie 6

Laatst bewerkt:
Ik zal het even opzoeken. Dit is al heel vaak gevraagd. Momentje.

[edit] Gevonden[/edit] Weet eigenlijk niet of dit bij win98 ook zo werkt. Is wel voor OUtlook Express 6.
Als je dit doet koppel je MSN los van Outlook Express. Msn zal nu niet meer automatisch opstarten.

Doe dan het volgende (heb ik gekopieerd uit een ander topic)

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin.
Sla op als Msn.reg:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002

Dubbelklik erop, en laat de inhoud van dit *.reg-filetje in je register invoeren.

Start eventueel even opnieuw op.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Ik zal het even opzoeken. Dit is al heel vaak gevraagd. Momentje.

[edit] Gevonden[/edit] Weet eigenlijk niet of dit bij win98 ook zo werkt. Is wel voor OUtlook Express 6.
Als je dit doet koppel je MSN los van Outlook Express. Msn zal nu niet meer automatisch opstarten.

Doe dan het volgende (heb ik gekopieerd uit een ander topic)

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin.
Sla op als Msn.reg:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002

Dubbelklik erop, en laat de inhoud van dit *.reg-filetje in je register invoeren.

Start eventueel even opnieuw op.

Het vetgedrukte was van regedit4 t/m 00002.

Persoonlijk zou ik eerst is OE updaten voordat je in het register gaat neuzen.

ok zo gezegd zo gedaan en het werkt idd

bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan