msn en windows mess

Status
Niet open voor verdere reacties.

C@rlo

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2001
Werk met windows 4.7 messenger om de hulp op afstand toepassing. Daarnaast heb ik de msn 6.1 geinstald. Dit ging weliswaar, maar telkens logt windows 4.7 zich toch automatisch weer aan na enige tijd??? Alles staat nochtans zo ingesteld dat de beide messengers zich niet automatisch opstarten met windows, noch automatisch aanmelden, en ook in outlook express staat deze niet als aut.aanmelden. Het is met de removal script gelukt om de 4.7 te verwijderen en dan is het probleem wel weg maar werkt de hulp op afstand weer niet. Daar ik deze hulpfunctie vaak gebruik om kennissen verder te helpen ben ik gedoemd om de windowsversie messenger te blijven gebruiken.
Momenteel heb ik de msn 6.1 maar verwijderd en werk ik terug met de 4.7.
(Heb ook eens de dMSN messenger ernaast geinstald en hier gebeurt net hetzelfde).

MicroSoftNetwork sucks.

no comprende

jullie verstaan het denk ik niet.
(googlen)MSN is al verwijderd.
En real vnc staat op mijn pc en in mijn netwerk werkt het perfect.
Maar extern lukt t niet zo. ook bij iemand die het geinstalleerd had. Zoals met pc naam alsook ip adres en een passwoord, niks ging.
Met ingebouwde hulp op afstand anders wel en makkelijk.
Zodoende zal ik hier maar met de windows 4.7mess. blijven werken. Vind anders de msn versie wel n pak aangenamer, maar ja.
in ieder geval bedankt om mee te denken.

Eindelijk

Iemand op een ander forum heeft me de hand gereikt en heeft de oplossing gevonden.
Namelijk Norton 2003 messenger scan uitzetten en MSN messenger kan blijven draaien zonder dat de windows messenger zich telkens wil aanmelden.

Carlo, ik zit juist met het zelfde probleem en heb norton 2004, waar moet ik dat juist uit zetten, want ik wil de windows messenger behouden en ik werk veel met MSN

Graag uw antwoord

bij opties heb ik het gevonden onder OPTIES/INTERNET/INSTANT MESSENGER.

veel plezier

Bij internet optie,s vind ik niets van instand messenger, waar zit dat juist en wat moet ik uitschakelen, als het kan iets meer duidelijker

rechtzetting

Niet bij internet opties maar in norton.
Open norton en daar vind je bovenaan of in het menu de button / OPTIES.

succ6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan