ikself
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2001
- Berichten
- 2.878
Toch nog hoop?
Hallo,
Toch maar weer een poging gewaagd om MSN te herinneren aan het probleem.
Lijkt erop dat men het probleem toch onderkent.
Groetjes
Sape
Beste MSN Explorer gebruiker,
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Explorer.
Wij wachten ook nog steeds op een antwoord.
Helaas kunnen we dan niet veel doen dan afwachten.
Nogmaals excuses voor al het ongemak.
Met vriendelijk groet,
Danielle
MSN Explorer Member Support
--- Original Message ---
From: sapetheleader@hotmail.com
To: supt_nl@css.one.microsoft.com
Sent: Thu Jan 23 23:19:18 PST 2003
Subject: MSN Explorer Support Request
Customer Name: Sape van der Ploeg
Customer e-mail: sapetheleader@hotmail.com
Connection Type: Cable
IE Version: IE Other
Operating System: Windows 98
Repeat customer: yes
Geachte lezer,
Mag ik u voor de vierde maal wijzen op onderstaande correspondentie. Nog
steeds heb ik geen concreet antwoord op mijn vragen, nl,
waarom is de MSN-Explorer aangepast en wanneer is MSN voornemens de problematiek
aan te pakken.
Ik zou het zeer op prijs stellen dat dit programma weer in ere wordt hersteld
want ik ben van mening, en met mij vele anderen, dat deze aanpassing een
achteruitgang betekent in de kwaliteit van dit programma.
Bij voorbaat dank.
Hierna de tot nogtoe gevoerde correspondentie:
Geachte lezer,
Omdat onderstaand probleem inmiddels al 15 dagen oud is en nog steeds niet
verholpen, wil ik u vriendelijke verzoeken mij op de hoogte te stellen van de
status.
Bij voorbaat dank
Sape van der Ploeg
>From: "MSN Explorer Netherlands Support"
>To:
>Subject: RE: CST96326121ID - MSN Explorer Support Request
>Date: Sat, 14 Dec 2002 04:27:45 -0800
>
>Beste Sape,
>
>Bedankt dat je contact opneemt met de MSN Explorer.
>
Wij zijn ons bewust van het probleem en zijn druk bezig om dit zo spoedig
mogelijk op te lossen.
>
Onze excuses voor enige ongemakken.
>
>Met vriendelijke groeten,
>
>René
>Klantenondersteuning MSN Explorer.
>
>--- Original Message ---
>From: sapetheleader@hotmail.com
>To: supt_nl@css.one.microsoft.com
>Sent: Thu Dec 12 09:48:19 PST 2002
>Subject: MSN Explorer Support Request
>
>Customer Name: Sape van der Ploeg
>Customer e-mail: sapetheleader@hotmail.com
>Connection Type: Cable
>IE Version: IE Other
>Operating System: Windows 98
>Repeat customer: yes
>
Geachte lezer,
>
Nadat mijn MSN Explorere automatisch geupdate was kon ik niet meer in mijn
gearchiveerde berichten komen. Op 11-12-2002 heb ik u hierover een mailtje
gestuurd en ik heb onmiddellijk de volgende dag antwoord van u gehad over de
wijze waarop ik voortaan mijn gearchiveerde mappen kon bereiken. Mijn dank
overigens voor deze snelle service.
>Echter, nog steeds is de weergave van mijn email anders dan ik gewend was in
MSN Explorer, nl. op de 'ouderwetse' Internet Explorer manier. Weliswaar heb ik
nu toegang tot mijn gearchiveerde berichten maar ben niet in de gelegenheid om
een ontvangen bericht te verplaatsen naar een map op 'deze computer'. Ik neem
aan dat Microsoft aan een update werkt waarbij alles weer normaal werkt. Zoniet,
dan zou ik het zeer op prijs stellen dat u de reden hiervan aan mij kenbaar
maakt.
>
Met vriendelijke groet,
>
Sape van der Ploeg
Hallo,
Toch maar weer een poging gewaagd om MSN te herinneren aan het probleem.
Lijkt erop dat men het probleem toch onderkent.
Groetjes
Sape
Beste MSN Explorer gebruiker,
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Explorer.
Wij wachten ook nog steeds op een antwoord.
Helaas kunnen we dan niet veel doen dan afwachten.
Nogmaals excuses voor al het ongemak.
Met vriendelijk groet,
Danielle
MSN Explorer Member Support
--- Original Message ---
From: sapetheleader@hotmail.com
To: supt_nl@css.one.microsoft.com
Sent: Thu Jan 23 23:19:18 PST 2003
Subject: MSN Explorer Support Request
Customer Name: Sape van der Ploeg
Customer e-mail: sapetheleader@hotmail.com
Connection Type: Cable
IE Version: IE Other
Operating System: Windows 98
Repeat customer: yes
Geachte lezer,
Mag ik u voor de vierde maal wijzen op onderstaande correspondentie. Nog
steeds heb ik geen concreet antwoord op mijn vragen, nl,
waarom is de MSN-Explorer aangepast en wanneer is MSN voornemens de problematiek
aan te pakken.
Ik zou het zeer op prijs stellen dat dit programma weer in ere wordt hersteld
want ik ben van mening, en met mij vele anderen, dat deze aanpassing een
achteruitgang betekent in de kwaliteit van dit programma.
Bij voorbaat dank.
Hierna de tot nogtoe gevoerde correspondentie:
Geachte lezer,
Omdat onderstaand probleem inmiddels al 15 dagen oud is en nog steeds niet
verholpen, wil ik u vriendelijke verzoeken mij op de hoogte te stellen van de
status.
Bij voorbaat dank
Sape van der Ploeg
>From: "MSN Explorer Netherlands Support"
>To:
>Subject: RE: CST96326121ID - MSN Explorer Support Request
>Date: Sat, 14 Dec 2002 04:27:45 -0800
>
>Beste Sape,
>
>Bedankt dat je contact opneemt met de MSN Explorer.
>
Wij zijn ons bewust van het probleem en zijn druk bezig om dit zo spoedig
mogelijk op te lossen.
>
Onze excuses voor enige ongemakken.
>
>Met vriendelijke groeten,
>
>René
>Klantenondersteuning MSN Explorer.
>
>--- Original Message ---
>From: sapetheleader@hotmail.com
>To: supt_nl@css.one.microsoft.com
>Sent: Thu Dec 12 09:48:19 PST 2002
>Subject: MSN Explorer Support Request
>
>Customer Name: Sape van der Ploeg
>Customer e-mail: sapetheleader@hotmail.com
>Connection Type: Cable
>IE Version: IE Other
>Operating System: Windows 98
>Repeat customer: yes
>
Geachte lezer,
>
Nadat mijn MSN Explorere automatisch geupdate was kon ik niet meer in mijn
gearchiveerde berichten komen. Op 11-12-2002 heb ik u hierover een mailtje
gestuurd en ik heb onmiddellijk de volgende dag antwoord van u gehad over de
wijze waarop ik voortaan mijn gearchiveerde mappen kon bereiken. Mijn dank
overigens voor deze snelle service.
>Echter, nog steeds is de weergave van mijn email anders dan ik gewend was in
MSN Explorer, nl. op de 'ouderwetse' Internet Explorer manier. Weliswaar heb ik
nu toegang tot mijn gearchiveerde berichten maar ben niet in de gelegenheid om
een ontvangen bericht te verplaatsen naar een map op 'deze computer'. Ik neem
aan dat Microsoft aan een update werkt waarbij alles weer normaal werkt. Zoniet,
dan zou ik het zeer op prijs stellen dat u de reden hiervan aan mij kenbaar
maakt.
>
Met vriendelijke groet,
>
Sape van der Ploeg