msn Explorer verwijderen in windows

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
hoi .Moet msn explorer verwijderen via windows onderdelen/toevoegen!
eh waarom weet ik niet !Kan ik nu beste allleen het vinkje voor Msn explorer laten staan???heb er nog 2 met een vinkje ervoor die verwijderen?
en dan via volgende verwijderen?? na verwijderen degene die ook aangevinkst stonden weer aanvinken en dan weer opstarten ??:o
PS heb messenger 7.5 gewoon bij programmas toevoegen of verwijderen die kan ik wel zo verwijderen!

Laatst bewerkt:
Verwijderen van MSN Explorer gebeurt door het weghalen van het vinkje.

:confused: hoi ben er weer ,eh het verwijderen is maar deels gegaan geloof ik!!!
:o na het verwijderen heb ik ook messenger7 verwijderd en de mappen na gelopen in program files en documenten wa geen map meer aanwezig !!(dacht ik )( cleaner ook gebruikt )
wilde eigenlijk messenger 7.5 gebruiken voor chatten en cammen en hotmail ernaast nemen zonder dat ik Msn Explorer hoef te nemen!(heb al een jaar problemen ermee, kom niet van me oude email adres af en heb me wachtwoord niet ,hadt upc kabel en heb nu hetnet adsl)
hoopte door msn geheel te verwijderen ervan af te zijn!! niet dus !!!
wil dit graag doen ,hoop er hulp bij te krijgen!!! ( eh heb ook de fout gemaakt door systeem herstel te doen,waardoor nu alles helemaal mis loopt en dingen doet wat ik niet wil)

stap 1 : Msn Explorer en geheel verwijderen ook me oude email gegevens zodat ik nieuwe email adres kan gebruiken,voor aanmelden messenger( adsl dus,heb nog oude gegevens in msn zitten van upc kabel) en meerdere namen voor hotmail kan nemen !!!!
stap 2 : Messenger 7.5 geheel verwijderen ook de map ( waar die mag ook zijn:confused: )
stap 3 msn toolbar geheel verwijderen!
stap 4 mappen nalopen of er nog wat van msn inzit en toolbar!!
Zou ik met deze stappen het probleem msn kunnen oplossen?? zit er al een jaar mee te klungelen!!
kan ik hiervoor hulp krijgen om deze stappen stapje voor stapje te doen??

Laatst bewerkt:
:) hoi voor zover is het gelukt ,dus van mij mag deze gesloten worden!!1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan