MSN Foutcode 81000605 en 8100030d

Status
Niet open voor verdere reacties.

niiels4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Ik kan niet meer inloggen op MSN. Niet op mijn laptop en niet op de vaste pc. Met andere accounts kan ik wel inloggen op deze laptop en deze vaste pc. Weet iemand misschien de oplossing?
Foutcode: 8100030d krijg ik op de laptop
Foutcode: 81000605 kreeg ik eerstop de vaste pc, maar nu daar ook foutcode: 8100030d.
Bij iemand anders thuis, onder een andere verbinding dus, kan ik ook niet inloggen.

De oplossingen die door Microsoft worden gegeven, deze dus: http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=7b0e98fb-9b39-4655-abcd-f955d47e5e11 Werkt ook niet.

Kan iemand mij misschien helpen?

Met andere accounts kan ik wel inloggen op deze laptop en deze vaste pc.

Wat bedoel je daarmee? Met een ander MSN-account of ingelogd op je pc onder een ander Windows-account?

Tijs.

Wat bedoel je daarmee? Met een ander MSN-account of ingelogd op je pc onder een ander Windows-account?

Tijs.

Met een ander MSN account, zo kunnen een vriend van mij en mijn broer wel inloggen.

Op mijn mail kan ik trouwens wel gewoon inloggen. Dus het ligt niet aan mijn wachtwoord of iets.

Om welke messenger gaat het?(2011 of die van XP)

Nu gebruik ik op de laptop Versie 2011 (Build 15.4.3508.1109) sinds een week ongeveer. Deze versie had ik volgens mij ook op de vaste pc, waar ik mij ook niet kan aanmelden, maar die heb ik verwijderd toen ik niet kon inloggen en de oude msn (Windows Live Messenger 9.0 versie 2009, deze heb ik in het Engels en in het Nederlands geprobeerd) weer gedownload, ook zonder resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan