msn foutcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlovesT

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
49
Hallo
ik was vandaag op msn
niks aan de hand,
later weer op msn, weer niks aan de hand,
wil ik me later weer aanmelden, had ik een probleem.
ik krijg een foutmelding met dat mogelijk wachtwoord of id onjuist is, foutcode 80048823
Ik heb vanalles geprobeerd, opnieuw opstarten, msn afsluitne, msn opnieuw starten, opnieuw downloaden, online op msn.. enz, alleen niks helpt...
nu las ik dat iemand mij gefreezed kan hebben... en dat ik een programma kan downloaden om me te unfreezen, alleen, talloze links geprobeerd, maar allemaal niet meer werkend.
Kan iemand mij helpen?
bvd
 
hij zal niet eeuwig je acount bevriezen, dan moet die dag en nacht ze pc aan hebben staan. Gewoon niet op reageren, en dan is de lol ook over voor hem.

verder kan ik je niet helpen

samenvattend: hij heeft programma om te vriezen als je dat denk, als die ze pc uitzet dan sluit dat programma automatisch;)
 
Ja maar ik begreep dat hij dat eerst moest unfreezen..
je weet ook geen programma dat ik kan unfreezen?
 
wel een freeeze programma, maar waarom heb jij altijd problemen met msn enzo? en waarom zou iemand je freeze?
 
weet niet, maar heb wel een vermoeden `wie` het kan zijn..
waarschijnlijk iemand die probeert te stoken ofzo,
 
Laatst bewerkt:
heb nu nog steeds last van dat probleem dat ik me niet aan kan melden,
enig idee?
 
wachtwoord of email kan nie goed ingevuld zijn, tik je inloggegevens is opnieuw in
 
Ik heb er een

Gebruik IceCold ReLoaded je kan daar mee freeze en unfreeze
http://ehrgeiz.110mb.com/ice.zip Hier heb je het (pak het wel uit) omdat Windows misschien blokkeert. typ in dat programma je live ID en houd dan Unfreeze ingedrukt een paar seconden en voila
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan