Msn Foutmelding 0x81000370

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.engel

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2003
Hallo allemaal,

Ik ben mijn probleem al eerder tegen gekomen in jullie forum maar zonder oplossing. Msn (6.2) start niet meer op evenals mijn hotmail.

Dit gebeurde mij eigenlijk nadat ik bezig was mijn computer op te ruimen en spyware stormer heb laten draaien.. Het frapante is dat Kazaa (lite++) ook geen verbinding meer maakt.. Ik heb inmiddels het nodige geprobeerd, zoals:

De volgende suggesties hebben in een aantal gevallen soelaas geboden, soms afzonderlijk, soms in combinatie:
1. Teruggaan naar de laatste werkende versie, waarschijnlijk 6.1

2. Een aantal gebruikers meldt een oplossing door het legen van de map Temporary Internet Files/Tijdelijke Internetbestanden en het verwijderen van de cookies en de 'history'-bestanden. Te vinden in Internet Explorer via menu Extra > Internet-opties > betreffende tabs.

3. Extra > Internet-opties >tabblad Geavanceerd:
'Controleren of de uitgever een certificaat heeft uitgegeven' moet uitgevinkt staan
'SSL 2.0 gebruiken' moet aangevinkt zijn
'SSL 3.0 gebruiken' moet aangevinkt zijn

4. Ga via Start naar Uitvoeren en tik daar regsvr32 softpub.dll en klik Ok. Er verschijnt een 'geslaagd'-melding en probeer daarna of inloggen bij MSN lukt; eventueel door e-mailadres en wachtwoord opnieuw op te geven
Zo niet, herhaal de actie EN doe hetzelfde direct daarna met:
regsvr32 softpub.dll
initpki.dll (duurt eventjes voordat melding komt)
mssip32.dll
Probeer opnieuw in te loggen bij MSN

5. Het in deze volgorde verwijderen van MSN Messenger en MSN Explorer, deze opnieuw downloaden en in dezelfde volgorder weer installeren..
(Bron: http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=366&art=Yes)

Maar niets werkt :confused: :(

Wie zou me asjeblieft kunnen vertellen wat ik nu nog kan doen?? Dit lijkt echt hopeloos.. gaat m'n Msn nog wel werken??

Alvast bedankt!!

(Ik heb Windows Xp en netjes mijn firewall aanstaan)

Zet de firewal eens uit, gewoon voor de test, zorg ervoor dat er geen p2p progje draaien zoals een kazaa of iets dergelijks, probeer dan nog eens in te loggen bij msn, je zult mischien het programma moeten herinstaleren dat zou nog een oplossing kunnen bieden.

Het is inmiddels niet meer nodig.. nadat ik mijn vraag geplaatst had, probeerde ik het toch weer om mij aan te melden op msn.. en het lukte! :)

Wat er nu aan de hand was ik weet het niet maar het probleem is opgelost :p

Toch bedankt :thumb:

Groetjes,

Nou gelukkig maar, soms maar dan ook heel soms bestaan er engeltjes.
Zet je de vraag nog even op status opgelost rechts onder aan de pagina.

Geplaatst door m.engel
Het is inmiddels niet meer nodig.. nadat ik mijn vraag geplaatst had, probeerde ik het toch weer om mij aan te melden op msn.. en het lukte! :)

Wat er nu aan de hand was ik weet het niet maar het probleem is opgelost :p

Toch bedankt :thumb:

Groetjes,
MSN had vandaag last van een storing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan