msn foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Berichten
57
Bij iemand die ik ken geeft msn telkens een foutmelding. Dat is de deze:

Foutcode: 80048820
Uitgebreide foutcode: 8004840f

Ik heb al op verschillende forums gezocht voor oplossingen hiervoor, maar ik heb nog niks gevonden dat werkte.
Op deze site: http://www.msgforum.nl/showthread.php?tid=863 heb ik alles al gedaan wat er gezegt werd om het probleem op te lossen maar niks werkte.

Nu kwam ik er later ook achter dat je ook niet je email kunt checken op hotmail, je krijgt dan een pagina dat hij niet kan worden weergegeven.

Owh ja, het is msn live (de nieuwste die je op de msn website kan downloaden)

Ik weet nu geen oplossingen meer, iemand die er nog wel 1 weet?

Alvast bedankt

Groetjes Anouk
 
Steek er niet teveel tijd in Anouk, gewoon alles wat met msn te maken heeft van je pc verwijderen en msn weer opnieuw installeren (na herstart). Al je contactpersonen etc. staan n.l. op een externe server dus je raakt niets kwijt.
 
ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd maar niet alles verwijderd, als ik dan dus ook echt alles ervan verwijder zou het probleem dan verholpen moeten zijn?

Groetjes Anouk
 
Ja, volgens mij wel.
Ook dus de mappen in program files verwijderen (of waar dan ook geinstalleerd) zodat je bij een nieuwe installatie geen verkeerde verwijzingen krijgt.
 
foutmelding windows live messenger

nb . veel fout meldingen van windows live messenger die spontaan gebeuren,
hebben als basis altijd te maken met: veiligheid:
MEESTAL TE LANGE INACTIEF TIJD BIJ DE AANMELDING
MEESTAL HEEFT DE GEBRUIKER OOK NOG LAST VAN EMAIL(UITGAAND)
BIJ EMAIL IS DIT EEN PROBLEEM,MET SMPT SERVER(UITGAAND)
TE LANGE INACTIEF TIJD-= BEVEILIGING SLUIT AF ,DE MAIL WORDT NIET VERSTUURD,EN BLIJFT IN POSTVAK UIT STAAN.

BIJNA 100% IS DEZE FOUT TE WIJTEN AAN JE provider !
WELKE EN PROBLEEM HEEFT MET DE UITGAANDE MAIL SERVER EN OF MODEM

IN DIT SOORT GEVALLEN INDIEN VERDER ALLE ZAKEN ALTIJD GOED HEBBEN GEWERKT, JE PROVIDER BELLEN VOOR HET PROBLEEM
MEESTAL KOMEN DIT SOORT FOUTEN OOK VOOR,ALS JE PROVIDER ZIJN/HAAR SNELHEID HEEFT VERHOOGT,(SNELLERE DOWNLOAD) EN HET MODEM MET DE BESTAANDE SOFTWARE DIT NIET KAN VERWERKEN
(VEEL @HOME KLANTEN HADDEN/HEBBEN HIER LAST VAN

SUCSES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan