BelgianEagle
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2007
Beste,
Een vriendin van mij heeft nogal wat problemen met msn. Ik kan haar niet helpen, want ik ken de oplossing niet. Misschien dat een van jullie het wel weten ? Haar laptop is nog maar een maand oud, en ze werkt dus met Windows Vista.
Alreeds geprobeerde oplossingen:
Windows Live Messenger opnieuw installeren.
Het probleem:
"ik val regelmatig offline. Vooral als de cam opstaat, maar anders ook.
Ik kan geen mensen toevoegen, maar ik sta wel on bij de mensen dat ik heb toegevoegd
Foutmeldingen: windows live service is tijdelijk niet beschikbaar.
En als ik mij aanmeld op een andere pc, gaat dat wel.. Dan zie ik die contactpersoon die ik heb toegevoegd. En als ik terug ga kijken op mijn computer, dan staat die contactpersoon weer niet in mijn lijst."
In de bijlage is trouwens de foutmelding te zien die haar steeds doet afmelden.
Een vriendin van mij heeft nogal wat problemen met msn. Ik kan haar niet helpen, want ik ken de oplossing niet. Misschien dat een van jullie het wel weten ? Haar laptop is nog maar een maand oud, en ze werkt dus met Windows Vista.
Alreeds geprobeerde oplossingen:
Windows Live Messenger opnieuw installeren.
Het probleem:
"ik val regelmatig offline. Vooral als de cam opstaat, maar anders ook.
Ik kan geen mensen toevoegen, maar ik sta wel on bij de mensen dat ik heb toegevoegd
Foutmeldingen: windows live service is tijdelijk niet beschikbaar.
En als ik mij aanmeld op een andere pc, gaat dat wel.. Dan zie ik die contactpersoon die ik heb toegevoegd. En als ik terug ga kijken op mijn computer, dan staat die contactpersoon weer niet in mijn lijst."
In de bijlage is trouwens de foutmelding te zien die haar steeds doet afmelden.