Msn gaat fout !

Status
Niet open voor verdere reacties.

BelgianEagle

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Beste,

Een vriendin van mij heeft nogal wat problemen met msn. Ik kan haar niet helpen, want ik ken de oplossing niet. Misschien dat een van jullie het wel weten ? Haar laptop is nog maar een maand oud, en ze werkt dus met Windows Vista.

Alreeds geprobeerde oplossingen:
Windows Live Messenger opnieuw installeren.

Het probleem:
"ik val regelmatig offline. Vooral als de cam opstaat, maar anders ook.
Ik kan geen mensen toevoegen, maar ik sta wel on bij de mensen dat ik heb toegevoegd
Foutmeldingen: windows live service is tijdelijk niet beschikbaar.
En als ik mij aanmeld op een andere pc, gaat dat wel.. Dan zie ik die contactpersoon die ik heb toegevoegd. En als ik terug ga kijken op mijn computer, dan staat die contactpersoon weer niet in mijn lijst."

In de bijlage is trouwens de foutmelding te zien die haar steeds doet afmelden.

Bijlagen

• image2.jpg
    image2.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 36
lijk me niet relevant of vista legaal is of niet.
daar bij is het een maand oude laptop dus zou vista legaal moeten zijn voor geinstaleerd,

Is er al geprobeert om een oudere versie van MSN te installeren? Zo niet, probeer dit dan even.

lijk me niet relevant of vista legaal is of niet.
daar bij is het een maand oude laptop dus zou vista legaal moeten zijn voor geinstaleerd,

lijkt mij zeker wel relevant, na dat een illegale windows is ontdekt is internet explorer en msn messenger niet meer mogelijk.
maar blijkbaar is dat dsu niet zo

lijkt mij zeker wel relevant, na dat een illegale windows is ontdekt is internet explorer en msn messenger niet meer mogelijk.
maar blijkbaar is dat dsu niet zo

Mijn buurvrouw heeft ook een illegale versie van Windows, ik heb haar ook nog steeds niet horen zeuren dat msn niet meer werkt of degelijke dingen.

ik heb ook niet gezegd dat dat bij iedereen zo is.

ik heb ook niet gezegd dat dat bij iedereen zo is.

Lijkt mij dat jij bedoelt met een Illegale windows versie, dat Windows Live Messenger & MS Internet Explorer niet zouden werken. Wat in dit geval niet het punt is. Want ik heb nog nooit op een legale manier Windows gehad. Heb er verscheinende meldingen van gehad. Maar altijd bleef MSN / IE werken.

Is er al geprobeert om een oudere versie van MSN te installeren? Zo niet, probeer dit dan even.

En niemand die het probleem kan verhelpen ipv een alternatief ? :confused:

Laatst bewerkt:
Je zou Amsn even kunnen proberen (Draait ook gewoon op windows). Is even iets anders, maar gewoon even kijken of het dan wel normaal werkt.

zet eens je virusscanners uit en kijk of het probleem zich dan nog voordoet.
controleer het ook eens met een vaste kabel ipv wireless.
wireless kan instabiel zijn namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan