Msn gecshiedenis gesprek teruglezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamis

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
5
Beste allemaal,

ik heb een paar msn-gesprekken in mijn geschiedenis staan deze wil ik graag terug lezen,
de bestanden zijn opgeslagen als .xml
als ik die wil openen krijg ik de volgende melding:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
--------------------------------------------------------------------------------
Gelijkteken ontbreekt tussen kenmerk en waarde van het kenmerk. Fout bij het verwerken van bron file:///C:/Documents and Se...

bij een enkele gesprek was wel alles netjes leesbaar, bij de rest kreeg ik de bovenstaande melding.
kan iemand mij hiermee helpen?
thnxxx
 
Staan die .xml bestanden allemaal in dezelfde map? Je hebt inderdaad een opmaakbestand nodig. Deze heb ik als .zip bestand toegevoegd als bijlage.. uitpakken met Winrar of met de uitpakker van Windows zelf en dan in de map zetten waar je logbestanden staan.

Downloaden :)
 

Bijlagen

  • MessageLog.zip
    1,7 KB · Weergaven: 178
Misschien lukt het ook met Wordpad (geeft betere layout).
Kies na Openen met ... voor 'Bladeren' en ga naar C:\Program Files\Windows NT\Bureau-accessoires
 
Staan die .xml bestanden allemaal in dezelfde map? Je hebt inderdaad een opmaakbestand nodig. Deze heb ik als .zip bestand toegevoegd als bijlage.. uitpakken met Winrar of met de uitpakker van Windows zelf en dan in de map zetten waar je logbestanden staan.

Downloaden :)

hoi Breezer,

de MessageLog.xsl stond al in mijn mapje.toch wilt dat niet helpen.
ook hier krijg je zo'n foutmelding:
:(


De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.


--------------------------------------------------------------------------------

Gelijkteken ontbreekt tussen kenmerk en waarde van het kenmerk. Fout bij het verwerken van bron file:///C:/Documents and Se...


T

�� Datum Tijd Van Aan Bericht
<tbody
 
Misschien is het bestand beschadigd? Heb je al geprobeerd het te vervangen met het bestand uit mijn bijlage?
 
Misschien is het bestand beschadigd? Heb je al geprobeerd het te vervangen met het bestand uit mijn bijlage?

ja heb ik gedaan.
ik weet niet of er een software bestaat wat ik hiervoor kan gebruiken, heb wel in iedergeval gezocht maar kon niet vinden.
 
Dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet meer weten. Ik heb een term in Google gegooid, misschien kan je hier wat mee? Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze programma's, dus kan je ook geen specifiek programma aanraden.
 
Dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet meer weten. Ik heb een term in Google gegooid, misschien kan je hier wat mee? Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze programma's, dus kan je ook geen specifiek programma aanraden.

bedankt in iedergeval voor je hulp, ik ga nog een keer even googlen met deze term :)
 
Ik had hetzelfde probleem, probeer maar eens rechtermuisknop en dan openen met I.E. of Firefox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan