msn geen plaatjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
396
Heey :D
ik heb de nieuwste msn gedownload ( msn.nl dan linksbovenin messenger en die heb ik gedownload.)
maar nu kan ik niet een plaatje doen (zegmaar bij je msn naam)
en als iemand een emoticon doet (die er niet standaard in zit)
dan kan ik die niet opslaan!!

beide keren staat er dat de afbeelding geen geldig bestand is!!

help mij!! :thumb:

rarevent:cool:

p.s. spelletjes doen het ook niet :!! (maar dat deden ze ook niet bij de oude versie )
 
Laatst bewerkt:
Ga eens kijken bij Extra, Opties, Berichten. Je kunt daar bij Emoticons en Winks zaken aankruizen. Kijk alle Opties eens na.
In het hoofdvenster van MSN staat linksboven je nickname. Daarnaast zit een klein driehoekje en als je daarop klikt, gaat er een menu open.
Klik op Schemafbeelding wijzigen. Volg de aanwijzingen op het scherm.
 
Ga eens kijken bij Extra, Opties, Berichten. Je kunt daar bij Emoticons en Winks zaken aankruizen. Kijk alle Opties eens na.
In het hoofdvenster van MSN staat linksboven je nickname. Daarnaast zit een klein driehoekje en als je daarop klikt, gaat er een menu open.
Klik op Schemafbeelding wijzigen. Volg de aanwijzingen op het scherm.

alles staat wel goed aangekruist enzo..
maar als ik een schermafbeelding kies staat er : Dit bestand is geen geldige afbeelding, kies een ander bestand.
(deze melding krijg ik ook als ik smilies wil toevoegen..)
En de standaard plaatjes staan er ook niet bij :confused: (bij de plaatjes bij je ''naam'')
 
Laatst bewerkt:
hehe :p
ben ik toch niet de enige..
maar ik heb alweer een wat oudere versie gedownload, die doet het wel normaal :D
 
euhhh ik weet niet meer waar vandaan... maar dat kan je wel googlen ;)
MSN messenger 7.5 heb ik :D
niks mis mee :thumb:
 
MAARRR!!!
nu moest ik VERPLICHT upgraden naar die stomme live -.-
en kan ik weer geen emoticons toevoegen of een schermafbeelding :(:confused:
 
Inderdaad, met de goeie ouwe MSN 7.5 werkte alles en nu werd ik ook verplicht om die nieuwe BROL Messenger Live down te loaden. gevolg: geen plaatjes, wat ik ook probeer, dat stomme pionnekopje blijft er staan als afbeelding!

Weet er hier echt niemand een oplossing???
 
Nog een keer bv MSN 7.5 downloaden en opslaan op bv je bureaublad. Klik rechts op de setup.exe. kies eigenschappen en dan tabblad Compatibiliteit.
Zet een vinkje in het bovenste venstertje en kies voor Windows 2000, Toepassen en OK

Dan pas je MSN installeren en je hoeft MSN nooit meer verplicht te upgraden van ome Bill.
 
Heb jouw truk geprobeerd maar helaas installeert hij niet; hij zegt dat minimum XP vereist is. HELP!
 
Dat was een reactie op Hilde019 ...
Maar lukt het jou dan niet? Wat lukt er dan niet?
 
maar nu kan ik niet een plaatje doen (zegmaar bij je msn naam)
en als iemand een emoticon doet (die er niet standaard in zit)
dan kan ik die niet opslaan!!

beide keren staat er dat de afbeelding geen geldig bestand is!!

dat is mijn probleem met live messenger...
 
HIerboven staan toch twee manieren aangegeven om je oude MSN 7.5 terug te krijgen zonder dat je dan verplicht moet upgraden naar Live Messenger, heb je die al geprobeerd?
 
Hoi,

Ik heb alles al geprobeerd maar ik kan nog steeds geen schermafbeeldingen tonen!

HELP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan