Msn Gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankieboy92

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
9
Hallo, mijn msn is volgens mij gehacked. het begon op zaterdag avond ik zat te msn'en. toen kreeg ik de berichtjes dat ik op een andere computer werd aangemeld. ik naar beneden omdat ik daar nog wel eens aanmeld maar daar was niemand. toen dacht ik snel m'n wachtwoord veranderen dat gedaan. Volgende morgen ik pc opstarten kom ik msn niet meer op:S proberen op hotmail.com maar als ik daar wachtwoord vergeten was had ik geen geheime vraag meer:S ik kon alleen kiezen om m'n nieuwe wachtwoord naar m'n eigen account terug te sturen.
weet iemand wat ik kan doen???
kan ik mischien ook zelf een hack programma downloaden en zo me zelf terug hacken?:p

bedankt alvast
 
mijn buurmeisje is 3 weken terug ook gehacked op(via) msn.ik kreeg zelfs via haar hotmail account mailtjes naar me.geen leuke!!
foto's van haar kwamen we later tegen op www.:(:(
als bij jou ook echt zo isniets meer aan te doen

als dus een nieuw id aanmaken
 
mijn buurmeisje is 3 weken terug ook gehacked op(via) msn.ik kreeg zelfs via haar hotmail account mailtjes naar me.geen leuke!!
foto's van haar kwamen we later tegen op www.:(:(
als bij jou ook echt zo isniets meer aan te doen

als dus een nieuw id aanmaken

Kan ik m'n account ook blokeren ofsow of dat die wordt weggegooid?
 
weet ik niet.

heb toen niks gevonden daarover ofzo en buurmeisje zei laat maar
 
nee maar of ik via een andere site van msn ofsow mijn account kan blokkeren?


Ik ben ook een keer gehackt, en heb toen een e-mail naar hotmail gestuurd.
Ik moest allerlij vragen beantwoorden enzo, en kreeg uiteindelijk een link, zodat ik gewoon weer een nieuw wachtwoord aan kon maken bij mijn e-mail adres, zonder ook maar iets te moeten invullen. Erg goed voor elkaar dus. Maar je moet dus wel bewijs hebben dat jij de eigenaar bent van het e-mail adres. en het makkelijke is dat je gewoon in het Nederlands kunt sturen. Het is wel even zoeken om het goede e-mail aders te krijgen.

succes!

Bertal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan