msn geschiedenis naar andere account lijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

moeder michelle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
hallo,

ik ben een alleenstaande moeder van 58 met een serieus probleem!
ik en mijn dochter delen allebij samen deze computer, allebij een eigen account.
zij zit alleen nogal veel achter msn te chatten. ik ben bang dat zij verkeerde contactpersonen heeft en ik weet dat ze haar geschiedenis opslaat.
ik weet alleen niet hoe ik die kan lezen! als ik bij documents and setting op haar account klik dan krijg ik een foutmelding dat ik geen toegang kan krijgen. is er een mogelijkheid om daar toch toegang tot te krijgen of tenminste dan de gesprekgeschiedenis op mijn account op te slaan? ik heb ook al geprobeerd om op haar account te klikken maar ze heeft een wachtwoord dat ik niet weet.

ik hoop dat u mij kunt helpen.

groetjes,

Michelle

Beste, ik heb een mail gestuurd naar microsoft voour hun oplossingen.

Zodra ik antwoord heb, geef ik ze door.

Zij zeggen dat dit schending van de privecay is en ze dit niet mogen doorgeven.
Zou zelf eens bij microsoft nogmaals vragen.

Er zijn natuurlijk manieren om uw dochter te bespioneren ( want dat is het in feite )
Die manieren zult u hier en van microsoft niet krijgen
Vraag , zou u indien aanwezig het dagboek van uw dochter lezen ?

Waarom legt u uw probleem niet voor aan uw dochter , misschien geeft zij inzage in haar conversatie's of geschiedenis om uw vermoedens te ontzenuwen ?

Eerlijkheid en vertrouwen hebben is altijd de beste optie .

Hans

help *** onderweg

ik weet dat ik dit niet mag zeggen op dit forum maar k doe ht tog want ik heb in dezelfde situatie gezeten.

start je computer opnieuw op druk dan als een gek op F5 dan kom je in de vijlige modus
dan selecteer je met enter "veilige modus starten" dan selecteer je als account administrator, als de administrator account is opgestart ga je naar configuratiescherm - gebruikers accounts. dan klik je op de account van je dochter ehn klik je op wachtwoord verwijderen, dan strat je de pc opnieuw op en kan je zonder wachtwoord op de account van je dochter. dan kan je gewoon haar geschiedenis bekijken via mijn documenten etc. etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan