MSN Gespreksgeschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zo is het!

Zolang de eerste de beste 52 jarige bouwvakker profielsites voor koters kan afstruinen naar "smakelijke" foto's en bijbehorende email-adressen om ze vervolgens toe te voegen aan zijn msn-lijst om zich daarna voor te doen als een geinteresseert leeftijdsgenootje blijft het zaak om waakzaam te zijn. Wellicht zegt de term "Loverboy" je iets x-gwen-xx.
 
Hee peter,
Misschien vergeten mijn laatste zin te lezen ofzo...
Tuurlijk weet ik wel wat er allemaal op msn gebeurd enzo maar ik ben alleen van mening dat het oneerlijk is om je kinderen achter hun rug om te gaan lopen checken. Dat is toch privicy schending... Maar wat ik vorige x ook al zei.. dit is alleen mijn mening hoor, en dat betekend neit dat die goed of fout is. Iedereen mag hier anders over denken en dat doe jij blijkbaar, nou geen probleem dan toch ofwel!! :confused:
Volgende x eerst iets beter lezen en daarna uit je vel spatten, en als je niet tegen andermans meningen kunt moet je lekker thuis gaan zitten en geen contact zoeken met mensen..

En jaa 'loverboy' zegt mij zeker iets.. ben niet dom ofzo hoor. Ik zei alleen dat ik het oneerlijk vond voor je kinderen. Ik bedoel dat kun je toch ook gewoon samen bespreken dan.. hoeft toch neit allemaal op forums tips gaan vragen om je kinderen te checken. Wees gewoon eerlijk en open tegen ze. Dat is mij tenminste geleerd. Mijn ouders hebben mij nooit gecheckt en ik leef ook nog steeds gelukkig hoor.

Maar nog een x dan voor als je er weer overheen leest.
DIT IS MIJN MENING... MEER NIET!

gwen
 
hetzelfde probleem

kheb hierzo hetzelfde probleem
ik heb ruzie met een meisje en nu heeft ze tegen iedereen in mn klas gezet dat ik met ziektes heb lopen schelden tegen haar:confused:
maar nou had ik laatst een virus en moest ik mijn pc opnieuw installeren.
alleen nu heb ik dat msn geschiedenisbestand niet meer:mad:
en kan ik mijn gelijk niet bewijzen
iemand nog een idee??
ik ga nu proberen om een mail naar msn te sturen om te vragen of ze mij mischien mijn geschiedenisbestanden kunnen opsturen
 
Het is niet de bedoeling om in oude topics te reageren. Daarnaast is het ook verwarrend een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.

Hier gaat een slotje op, uiteraard kan je een nieuwe vraag stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan