MSN history ,waar opgeslagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Ik zou graag es willen weten alwaar MSN de chathistory opslaat van alle chatsessies (waneer men het vinkje heeft aangezet natuurlijk) ,ik vindt het niet terug helaas

hoi

dit kan je zien in msn.
kijk bij extra-opties-berichten.
daar staat naar welke map het geschreven word.

Ok maar dan moet ge in dat account kunnen en het is om mijn jongste zoon een beetje in oog te houden ,ik kan wel in de pc maar niet op het MSN account en ik heb het ooit eens gevonden ,dus het gaat toch wel geloof ik ,maar vergeten
:o

ik weet niet hoe oud je zoon is maar de mogelijkheid(recht?) om als ouder te kijken.........;)

Maar goed dat is weer een andere discussie...

Computer > C:/ > Gebruikers > Naam > Documents > Mijn ontvangen bestanden > E-mailadres > Geschiedenis.

Zo is het bij mij, dat bedoel je volgens mij daar kan ik mijn bericht geschiedenis lezen van me msn gesprekken. Succes

@phobix: ja, kan op die manier maar het gaat om de account van zijn zoon...

Mijn Documenten -> Mijn gespreksgeschiedenis daar heb je de keuze tussen de maanden van de gesprekken ;)

Geef je zoon geen administrator rechten, dan kan jij in zijn files snollen.

Gaat om m'n 10-jarige die soms met z'n vriendjes v/d klas wat chat en dat wil ik af en toe toch ff checken hoewel meestal m'n vrouw erbij is als hij online is......
Heb het intussen gevonden,TNX

IE history

ik zou in de history van mijn kinderen willen kijken, pc is een XP met IE en Safari en ze hebben een paswoord ingesteld op user-niveau.

ik weet dat ik als administrator het paswoord kan wegdoen maar dat zouden ze merken, dus hoe kan ik zien welke websites ze bezoeken
zonder hun argwaan te wekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan