Msn - Hotmail Probleem - Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesripoux

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ken niet alle gewoontes, dus excuses als ik domme dingen doe. In de rand van dit probleem zou ik jullie willen vragen of de problemen voortduren. Vorige week is m'n machine gecrashed, volledige format tot gevolg. Twee dagen nadien valt m'n Norton 2004 uit nav een prog fout... Nu kan ik niet meer op mijn telenet en MSN en Hotmail, krijg een foutmelding met een "x oo" code en de vermelding dat m'n aanmeldingsnaam en / of paswoord niet kloppen, kent iemand dit probleem ???
 
Beste

Als je telenet hebt dan heb je ook een boekje met de gegevens van hoe je je verbinding kan instellen, voer dit eens uit?
Heb je de modemnummer wel goed ingevoerd?

veel succes
 
reactie

Ja dit werd allemaal al gedaan, trouwens op yahoo messenger geraak ik zonder probleem, het ligt ook niet aan een firewall want die heb ik niet.

Trouwens bedankt voor de snelle reactie

Peter
 
Welkom op helpmij.nl:). Heb je ook nog steeds die foutmelding met Norton? Misschien helpt het als je Norton helemaal verwijdert.
 
Zou kunnen, misschien is het verstandig om toch hier even online op virussen te scannen.
 
antwoord

Hallo allemaal,
Heb tenslotte zelf het probleem gevonden, in ieder geval bedankt voor de hulp.
De oorzaak lag volgens mij bij een anti spyware device "register mechanic". Als je je PC scant met dit prog, verandert of verwijdert het bepaalde dll's die nodig zijn bij het uitvoeren van SSL (128 bits) gevoelige operaties. Aangezien MSN een SSL beveiligde site is, evenals telenet trouwens, kon ik op geen één van de twee meer. De oplossing is te vinden op http://support.microsoft.com --> MS Knowledge Base article 813444, het zit hem vooral in het inputten van verschillende dll's via de prompt ( START - uitvoeren - cmd typen in het vak openen en dan de dll's vermeld in dit article invoeren. Alles werkt terug perfect en register mechanic is recht in de bin gevlogen...

Groeten aan allen Peter en tot het volgende probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan