MSN - Hotmail ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Ik heb 1 week terug MSN 7.0 geinstaleerd op mijn computer :D :D Deze werk perfect maar ( ja nu komt het )

Als ik mijn e-mail dan wil aanklikken ( als er zeg maar een popup komt met: u heeft één nieuw e-mail bericht in Postvak IN) dan kom ik in IE terecht. Dit wil ik niet ik wil namelijk dat ie dan Firefox opstart.

Wie o wie kan mij helpen

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Geplaatst door winnie de pooh
Hoi,

Ik heb 1 week terug MSN 7.0 geinstaleerd op mijn computer :D :D Deze werk perfect maar ( ja nu komt het )

Als ik mijn e-mail dan wil aanklikken ( als er zeg maar een popup komt met: u heeft één nieuw e-mail bericht in Postvak IN) dan kom ik in IE terecht. Dit wil ik niet ik wil namelijk dat ie dan Firefox opstart.

Wie o wie kan mij helpen

alvast bedankt
Dit is ook zo bij andere MSN-versies en naar mijn weten niet aan te passen..
Vind ik ook jammer :(

Edit alhoewel..
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=msn+firefox+inbox&btnG=Google+zoeken&meta=

Je kunt het wel aanpassen!!!:D Je hebt hiervoor als eerste MSNplus nodig. als je die hebt moet je een plugin voor msnplus downloaden: http://www.stuffplug.com/?act=file&id=11

Bij de instellingen van deze plugin kun je 'Open alle koppelingen in de standaardbrowser' aanvinken. Nu opent hij wel in firefox!!
mvg,
Berjan

En dan moet je bij plus wel oppassen.
vink je daar de sponsors aan dan zit de pc binnen de kortste keren vol met spyware.
Het is maar wat je wilt?

Geplaatst door puppie
En dan moet je bij plus wel oppassen.
vink je daar de sponsors aan dan zit de pc binnen de kortste keren vol met spyware.
Het is maar wat je wilt?
Als je weet wat je wel en niet moet doen is Plus een superhandig progje.. ik kan niet meer zonder :)

En idd, met die stuffplug-plugin kan je aangeven dat ie de standaard browser moet nemen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan