MSN inlog niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DKSchrute

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
12
Beste Helpmij'ers,

Sinds maanden kan ik niet meer inloggen op MSN. Via Ebuddy en Amsn kan ik gewoon met mijn account inloggen en ondervind ik geen problemen. Echter wanneer ik probeer in te loggen op MSN, krijg ik een drietal seconden te zien hoe de msn poppetjes om elkaar heen dansen, om daarna weer prompt te stoppen en me het inlogscherm te laten zien zoals die voorheen was. Geen foutmelding, niks.

Ik heb msn meerdere malen verwijderd (zo ook via online tools), Ccleaner gedraaid om de laatste restjes op te ruimen en wederom MSN opnieuw geinstalleerd zonder succes.

Enig idee wat ik nog kan doen?
 
Eerste wat je kunt doen is een nieuw Windows-account aanmaken op je computer.
Dan afmelden van je normale Windows-account en inloggen op dat nieuwe Windows-account.
Daar dan MSN opstarten en inloggen op het MSN-account dat je gewend bent.
Werkt het dan wel, dan zal het aan instellingen of (waarschijnlijker nog) aan MSN-bestanden liggen die binnen jouw 'normale' Windows account zijn aangemaakt.

We horen het wel.

Tijs.
 
Windows 7? Ga naar Credentiebeheer in Configuratiescherm en verwijder de koppeling van het Live Account/Passport met de Windows Account.
Het heet al een tijdje Windows Live Messenger en is onderdeel van Windows Live Essentials
http://support.microsoft.com/kb/938275
Waarschijnlijk staat er nog een oud wachtwoord van je in de genoemde koppeling van Credenties. Als je deze gereset hebt, zou het wel weer kunnen werken.
 
Excuus voor de late reactie (vakantie)

Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd, echter heeft het niets opgelost. Ik heb ALLES geprobeerd te verwijderen (ook essentials e.a.) Maar wanneer ik MSN opnieuw download, staat mijn inlog en wachtwoord er nog steeds wanneer ik het opstart.

Wat zie ik dan over het hoofd?

Ik heb trouwens XP
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan