MSN/Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvonne_2

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Berichten
17
Heb al een aantal topics hier doorgelezen maar mijn probleem ben ik nog niet tegengekomen.

Sinds een paar dagen 3 vreemde probleempjes.

1. Ik heb twee verschillende Hotmail/MSN accounts en ineens heb ik als ik de ene account aanklik (ze staan allebei onder elkaar) en ik type mijn wachtwoord CORRECT in dan geeft hij aan dat het wachtwoord niet klopt, type ik het nog een keer dan logged hij wel in.

2. Als ik de andere account wil openen, degene die als 2e aangegeven staat en ik klik hem aan dan vraagt hij de inloggegevens van het eerste account.

3. Wanneer ik via het icoon op het bureaublad of op welke manier dan ook Internet Explorer wil starten dan krijg ik een MSN pagina met de melding :"the page you have requested can not be found". Terwijl als ik daarna mijn vaste opstartpagina gewoon intype hij hem wel pakt. De opstartpagina wijzigen in bv startpagina maakt niets uit.

Aangezien de drie problemen tegelijkertijd begonnen zijn en bij punt 3 een MSN pagina gegeven wordt vermoed ik dat ze wat met elkaar te maken hebben.

Weet iemand een oplossing???

Groeten,
Yvonne
 
The page you have requested cannot be found

Mij is het zelfde overkomen.
De vraag is, hoe kom je ervan af.
 
Ben in ieder geval blij....

..... dat ik niet de enige ben.

Kom op, weet nou echt niemand hier een oplossing???
 
aan Yvonne

Ik heb een bestandje gedownload. Dat werkt perfect. 1x klikken en het probleem is opgelost.Ik kan dat bestandje aan jou mailen.
 
...

En mezelf een virus cadeau doen zeker. Heb liever dat je me uitlegt/vertelt waar je het bestand op internet gevonden hebt.....
 
Hallo Yvonne, Ik zou je dat graag willen doorgeven. Ik weet het echt niet meer.
Ter jouw geruststelling. het is virusvrij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan