Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De normale procedure is, dat wanneer je inlogt de ander er vanaf wordt 'gekickt' mocht je op een andere locatie zijn ingelogt.
ik zou msn even verwijderen en overnieuw installeren.
Ik heb wel een paar stappen voor je die je kan volgen maar het lukte mij ooit op een xp systeem.
Dus succes
· Klik met je rechtermuisknop op de Start knop en kies voor Verkennen.
· In het Windows Verkenner scherm klik je op Extra en vervolgens op Mapopties. Klik op de weergave Tab en selecteer in de geavanceerde instellingen onder verborgen mappen en bestanden de Verborgen bestanden en mappen weergeven. Klik op OK om het Map Opties venster te sluiten.
· Open een Internet Explorer pagina en selecteer het tabblad Beeld. Klik hierna op Explorer-balk waarna je kiest voor Mappen.
· Ga je naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\Contacts\ In deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je aanmeld op Windows Live Messenger.
· Verwijder alle bestanden die in deze Map staan.
· Ga nu weer naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\[JOUW WINDOWS AANMELDNAAM]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\ Ook in deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je je aanmeldt op Windows Live Messenger.
· Verwijder de "real" en de "shadow" mappen die in deze map staan.
Probeer je nogmaals aan te melden op Windows Live Messenger.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.