[msn] Kan niet inloggen, al ergens anders aangemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Beste,

Op msn op win7 kan ik niet meer inloggen, hij geeft aan dat er ergens is aangemeld,
1, volgens mij kan je meerdere keren inloggen op meerder pc,
2, ik sta nergens aangemeld,

Via imo.im kan ik wel gewoon inloggen

hoe nu ?

De normale procedure is, dat wanneer je inlogt de ander er vanaf wordt 'gekickt' mocht je op een andere locatie zijn ingelogt.
ik zou msn even verwijderen en overnieuw installeren.

Ik heb wel een paar stappen voor je die je kan volgen maar het lukte mij ooit op een xp systeem.
Dus succes

· Klik met je rechtermuisknop op de Start knop en kies voor Verkennen.
· In het Windows Verkenner scherm klik je op Extra en vervolgens op Mapopties. Klik op de weergave Tab en selecteer in de geavanceerde instellingen onder verborgen mappen en bestanden de Verborgen bestanden en mappen weergeven. Klik op OK om het Map Opties venster te sluiten.
· Open een Internet Explorer pagina en selecteer het tabblad Beeld. Klik hierna op Explorer-balk waarna je kiest voor Mappen.
· Ga je naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\Contacts\ In deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je aanmeld op Windows Live Messenger.
· Verwijder alle bestanden die in deze Map staan.
· Ga nu weer naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\[JOUW WINDOWS AANMELDNAAM]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\ Ook in deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je je aanmeldt op Windows Live Messenger.
· Verwijder de "real" en de "shadow" mappen die in deze map staan.

Probeer je nogmaals aan te melden op Windows Live Messenger.

Ik heb wel een paar stappen voor je die je kan volgen maar het lukte mij ooit op een xp systeem.
Dus succes

· Klik met je rechtermuisknop op de Start knop en kies voor Verkennen.
· In het Windows Verkenner scherm klik je op Extra en vervolgens op Mapopties. Klik op de weergave Tab en selecteer in de geavanceerde instellingen onder verborgen mappen en bestanden de Verborgen bestanden en mappen weergeven. Klik op OK om het Map Opties venster te sluiten.
· Open een Internet Explorer pagina en selecteer het tabblad Beeld. Klik hierna op Explorer-balk waarna je kiest voor Mappen.
· Ga je naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\Contacts\ In deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je aanmeld op Windows Live Messenger.
· Verwijder alle bestanden die in deze Map staan.
· Ga nu weer naar de Mappenlijst aan de linkerkant en ga naar de volgende map: C:\Documents and Settings\[JOUW WINDOWS AANMELDNAAM]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\ Ook in deze map staat een map die dezelfde naam als jou emailadres heeft waarmee je je aanmeldt op Windows Live Messenger.
· Verwijder de "real" en de "shadow" mappen die in deze map staan.

Probeer je nogmaals aan te melden op Windows Live Messenger.

Hier klopt dus niks van,
Ik ben vaak op aangewezen dat ik me besturingsysteem moet aangeven, doe ik het. Lezen mensen het nog niet.
1, documents and settings bestaat niet in win 7
2, mapje met mijn e-mail adres bestaat niet,
3. local settings heb ik ook niet of op een andere plek

Daarom zeg ik ook dat mij is gelukt op mijn XP systeem, het was dus niet gegarandeerd dat het ook op windows 7 werkt.
En inderdaad in windows7 heb je niet het zelfde mappen. Dus ik dacht misschien heb je daar wat aan, aangezien ik niet heel erg veel weet van windows 7.

En dat ik het niet gelezen heb is dus onwaar. Ik heb erbij gezet dat het bij windows xp wel werkt!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan