msn lijst verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

via49

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2001
Berichten
7
helpt dit misschien

MSN .Net accounts organiseren

Als je meerdere e-mail adressen hebt gebruikt om in te loggen bij een .Net service of MSN Messenger, dan zal je de lijst zien groeien en... er is geen optie om de inmiddels vervallen accounts te verwijderen, althans niet in messenger. Maar...

Klik Start, Configuratiescherm
Klik Gebruikersaccounts
Kies de gewenste gebruiker
Kies Verander mijn .Net paspoort
Klik Netwerkwachtwoorden beheren

In het venster 'Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden' kun je de eigenschappen van een account veranderen of het account verwijderen.

Ik weet niet of dit zal werken maar dit las ik op een site:
http://www.omewil.nl/tips/winxp.html

Groetjes Yvonne
 
Behalve dat dit een thread is van 20-04-2002 :D
lukte jouw oplossing toen ook niet met de NL versie van XP. Met de Engelse versie ging/gaat het wel gewoon...
 
dit werkt cker wel

Dit vond ik elders in dit forum en dit werkt bij alle versies:

Probeer de volgende map te verwijderen. Als je deze verwijdert, dan verwijder je wel alle opgeslagen gebruikers namen en wachtwoorden (verwijdert niet je windows users).
Er vanuit gaande dat je windows standaard hebt geinstalleerd, moet je eerst verborgen bestanden en mappen zichtbaar maken.
Dan ga je naar:
C:\Documents and Settings\***\Application Data\Microsoft\Credentials (*** = de naam van de administrator, of de gebruikersnaam waarvan je de passports wil verwijderen).
Verwijder de map die je daar ziet, start de computer opnieuw en klaar is kees.

En wat is een thread????
 
Idd, deze laatste optie werkt wel :):thumb:
Lang was dit niet bekend, en opeens kwam deze oplossing overal op internet naar boven, en ut werkt, gelukkig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan