msn logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb ooit eens terug zitten lezen wat er met MSN gezegd was. Nu weet ik echt niet meer welk bestandje dat was. Ik denk dat MSN zelf een log-bestandje aanmaakt. Wie kan me vertellen waar ik dat bestandje kan vinden of hoe dat bestandje zou kunnen heten?!
thanks
 
Geplaatst door DaanM
Ik heb ooit eens terug zitten lezen wat er met MSN gezegd was. Nu weet ik echt niet meer welk bestandje dat was. Ik denk dat MSN zelf een log-bestandje aanmaakt. Wie kan me vertellen waar ik dat bestandje kan vinden of hoe dat bestandje zou kunnen heten?!
thanks



Het meest waarschijnlijk is dat je MSN Plus! geinstalleerd hebt, deze logt automatisch je gesprekken. Dit programma slaat ze op in My Chat Logs in Mijn Documenten, ze worden gesorteerd op email adres.
 
staat bij mij in de map: mijn docu,s,(automatisch bij install) maar je kan ook een vinkje weghalen opdat de gesprekken niet bewaart blijven;)
 
tja

ik zie daar maar 1 datum bij staan en die is al van een maand geleden.. waar zou ik dat dat aan of uit moeten kunnen vinken?
 
Ik heb ooit eens terug zitten lezen wat er met MSN gezegd was. Nu weet ik echt niet meer welk bestandje dat was. Ik denk dat MSN zelf een log-bestandje aanmaakt. Wie kan me vertellen waar ik dat bestandje kan vinden of hoe dat bestandje zou kunnen heten?!
thanks

heb je hier al een reactie gehad???
zou graag ook de oplossing vernemen
Grt.Wim
 
heb je hier al een reactie gehad???
zou graag ook de oplossing vernemen
Grt.Wim

al eens in je messenger gezien of het wel aangevinkt staat om berichten op te slaan?
ga naar de opties van msn en ga naar de tab messages ofzo. Ik weet niet goed welke msn je hebt dus zijn de instructies moeilijk. Maar ergens moet je zien staan gesprekgeschiedenis of messagehistory ofzo. Als dit niet aangevinkt staat ga je dit wsl niet meer vinden je oude gesprekken. En zoja, kijk dan naar de locatie die erbij staat om op te slaan.

Laat me alle twee iets weten of het gelukt is ;) (widescreen61 en DaanM)

Groetjes
 
al eens in je messenger gezien of het wel aangevinkt staat om berichten op te slaan?
ga naar de opties van msn en ga naar de tab messages ofzo. Ik weet niet goed welke msn je hebt dus zijn de instructies moeilijk. Maar ergens moet je zien staan gesprekgeschiedenis of messagehistory ofzo. Als dit niet aangevinkt staat ga je dit wsl niet meer vinden je oude gesprekken. En zoja, kijk dan naar de locatie die erbij staat om op te slaan.

Laat me alle twee iets weten of het gelukt is ;) (widescreen61 en DaanM)

Groetjes

ja ik heb het geprobeerd maar het is nog niet gelukt ik weet niet eens hoe ik bij die opties kan komen
Lachen man
Weet je nog iets
Toch bedankt voor je reactie
Gtr.
 
ja ik heb het geprobeerd maar het is nog niet gelukt ik weet niet eens hoe ik bij die opties kan komen
Lachen man
Weet je nog iets
Toch bedankt voor je reactie
Gtr.

als je op alt klikt verschijnt er normaal een balk vanboven. en ga dan eens kijken in extra's fzo daar moet ergens opties tussen staan. ga ze desnoods allemaal af :p
 
heb je hier al een reactie gehad???
zou graag ook de oplossing vernemen
Grt.Wim


Welkom,

Tijdens het registreren ben je akkoord gegaan met onze voorwaarden. Daarin staan onder andere deze 2 regels:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Graag een eigen vraag aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan