Msn logt niet in

Status
Niet open voor verdere reacties.

umut

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
36
Hey,

Al 2 dagen kan ik niet met mijn email adres op msn inloggen. Ik kan wel in mijn hotmail, heb onderhand de wachtwoord al veranderd, maar ik krijg steeds de foutcode:
msnqpg.jpg


Het probleem is, deze foutmelding krijg ik niet als ik met een andere email adres inlog.

Ik heb al veel dingen geprobeert, zoals firewall in msn weghalen, die disabled ding via opdrachtpromp, maar niks wil helpen.

Hoe kan ik dit oplossen? Alleen bij dit email adres heb ik namelijk dit probleem.

Bvd.
 
Nope, vind het gewoon vreemd dat ik hier wel op andere emails kan inloggen op msn.
 
Ook ik ken iemand met dezelfde foutcode.
Overal op internet gekeken, maar je krijgt alleen maar oplossingen die niet werken!
Kan wel op e-buddy komen, en op hotmail, maar msn doet het niet.
Op 3 pc`s geprobeerd, iedereen kan inloggen op msn, maar zij niet!
hoe kan dit? heb al een email gestuurd naar msn, maar voor dat je daar een reactie van hebt.
Het kan niet aan verbinding of firewall liggen, omdat een ander wel gewoon kan inloggen.
ik vind het maar vreemd.
 
je zou haast denken dat het aan het account ligt, is het een hotmail.com,live.nl of een ander msn account?
 
Het is een live account, en ik dacht dat msn en hotmail altijd hetzelfde wachtwoord zou moeten zijn, dus daar kan het niet aan liggen. En het lijkt mij ook niet dat je msn kunt blokkeren, zodat je niet meer kunt msnen en je mail gewoon houdt.
 
ik zou eens msn opnieuw installeren, en daarna eens kijken of je een virus hebt.

Als het alleen bij 1 accounte niet lukt en de andere allemaal wel kan het geen virus zijn......

Het is een live account, en ik dacht dat msn en hotmail altijd hetzelfde wachtwoord zou moeten zijn, dus daar kan het niet aan liggen. En het lijkt mij ook niet dat je msn kunt blokkeren, zodat je niet meer kunt msnen en je mail gewoon houdt.

dat lijkt mij ook niet nee, maar de andere accounts , zijn die ook .live.nl of is dat hotmail.com?
 
Zowel live als hotmail. En is geen virus..kan niet...want dan hebben 3 pc`s een virus en internetinstellingen en firewall zelfde verhaal!
Bedankt voor het meedenken..
Oplossingen zijn welkom...
 
Ik lees hier dat bij verschillende mensen die geen actie ondernemen, de fout zichzelf oplost. volgens hen kan het maar zo zijn dat je morgen alweer kunt inloggen.
 
Iedereen bedankt!
Het is opgelost, msn doet het weer!
Gelukkig maar! Lag het toch gewoon bij msn...en niet aan de pc`s zoals ik al verwachtte!
Wel raar dat dit soort dingen kunnen gebeuren..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan