MSN loopt vast na aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
Ik start MSN6, meld me aan, het scherm verschijnt met de contactpersonen en loopt dan meteen vast. Ik heb XPpro / 512MB / Pentium IV 2.8. Iemand een idee?? opnieuw installeren is al gebeurd. Versie 4 staat trouwens ook nog op de computer.
 
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove


Dit zinnetje ff bij start-uitvoeren erin zetten dan verwijdert hij versie 4.7

Welke versie heb je precies? 6.0? 6.1? 6.2?
 
Op beide computers loopt hij vast nu. Ik heb versie 6.2.0.137. , NIS 2003 en een router met firewall. Ik zal nu jouw zinnetje eens intikken.
 
Oude versie 4 succesvol verwijderd. Aanmelden blijft het zelfde: vastloper na het verschijnen van het startscherm. toch firewall??? Iets anders. Mij maakt het niets uit, maar mijn kinderen wachten vol smart.

In configuratiescherm VERSIE 6 gekozen , op wijzigen geklikt en herstellen gekozen --> geen resultaat.

6 verwijderd, opnieuw opgestart, 6 opnieuw geinstalleerd --> zelfde probleem: messenger opent en loopt vast!

Ideetjes????
 
Laatst bewerkt:
Ik las ergens anders op dit forum dat MSN Hotmail en MSN Messenger de afgelopen avond "plat" waren . . .
Als het goed is kan je over een paar uurtjes weer gewoon inloggen.
Zo niet, laat het dan even weten.
 
Bij mij is dit probleem al langer. Ook nu loopt het gewoon vast in het openingsscherm na het aanmelden. Ik ga vandaag de router er eens afhalen: wie weet ligt het daaraan. Vroeger heb ik nooit problemen gehad.
 
Ik heb de firewall van de router uitgezet en ziedaar: alles loopt soepel. (TOT NU TOE). Ik wacht af!
 
Ik hoop het. Volgens de winkel moet ik ook met de firewall van de router kunnen msn-en. Misschien zit er wel een fout in de router. Ik ga hem pas inruilen als het weer tegen zit.

En GKesler: natuurlijk de groetjes van de gehele familie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan