MSN meld af als ik hotmail open

Status
Niet open voor verdere reacties.

0108daniel

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2012
Ik zit elke dag gewoon op msn (status online) En dan krijg ik soms natuurlijk een mail binnen dus dan ga ik naar hotmail om hem te lezen. (geen hotmail msn aan)
Als ik mijn mail open meld na een paar tellen mijn MSN af.
Als ik hotmail sluit kan ik weer online komen.
Alleen al mijn contactpersonen hebben geen eigen naam meer, behalve hun voornaam.
Ook is mijn eigen msn naam veranderd naar alleen me voornaam.
Iemand die weet hoe ik online kan blijven als ik mijn mail opent?
Ik gebruik MSN live 8.5 met Windows 7 en Internet Explorer.
Op de laptop heb ik Firefox en dezelfde MSN en ook daar is het probleem.
Heb ingelogd op een ander msn account en daar kan ik wel gewoon in het postvak komen wat bij dat email adres hoort, daar valt msn niet bij uit.
Het ligt dus aan hotmail/je eigen email account.

Je zegt sluiten maar moet je je dan niet afmelden.

En volgens mij heeft de Web messenger momenteel in Outlook.com (gebruik je die) niet de functie om af te melden van messenger. Je kan je wel op onzichtbaar plaatsen, volgens mij zo. Klik in de rechterbovenhoek op je naam en kies de optie “Onzichtbaar”.Is dat te proberen. Ik weet ook niet of dat zal helpen. Hoop. :confused:

Verder nog dit klikje. Wellicht lost dit het op.

Laatst bewerkt:
Nee, want dat heeft het nog nooit gedaan.
Ik heb geen Outlook, ik gebruik altijd Hotmail.
Alleen mijn probleem is als ik in mijn hotmail ga als ik post heb sluit mijn msn af en probeert weer opnieuw aan te melden.
Je link is niet het probleem wat ik heb.

Heb vandaag Windows er opnieuw opgezet, alleen het probleem is daarbij niet opgelost.
Het ligt dus aan hotmail?

Daar had ik al gekeken, alleen daar is maar 1 iemand die hetzelfde probleem heeft als ik.
Alleen daar reageert niemand op.

Dit is volgens mij nog het enige zinnige wat ik weet. Alhoewel je net een nieuwe install hebt gedaan. Het is wat met die messenger en hotmail he.

Klik

Ook vreemd dat met namen msn naam enz enz niet werkt.

Laatst bewerkt:
Heb het allemaal uitgevoerd maar het maakt geen verschil.

Klopt, alle namen staan nu gewoon als hun echte naam met sommige hun achternamen erbij.
Ook mijn eigen msn naam staat alleen mijn voornaam.

Wat betreft die namen daar ligt het ook niet aan die heb je zelf ingevoerd.

Je zegt dit in je eerste bericht.
Heb ingelogd op een ander msn account en daar kan ik wel gewoon in het postvak komen wat bij dat email adres hoort, daar valt msn niet bij uit.

Vreemd dan is misschien dat andere geblokkeerd. Ik kan er verder ook geen verklaring voor vinden. Sorry kan niet beter dan dit. :o

Klopt helemaal.
Nu maar een beetje aan de gang met Outlook want dit met hotmail is niks meer jammer genoeg.
Hopelijk is er nog iemand die hetzelfde heeft of er een oplossing voor weet.
Iig bedankt voor de hulp.

Heb je toevallig skydrive ook nog. Zo maar een vraagje. En kun je dan inloggen bij skydrive zodat je bij outlook.com terecht komt. Ben vanavond even weg sporten kom er op terug. .

Ja, dat heb ik inderdaad.
Daarop sta ik ingelogd.
Als ik daarop uitlog en ik ga naar me msn en druk weer op mijn postvak gaat MSN weer uit.
Is goed, sportze :)

Even als toevoeging:

Als ik me afmeld bij Skydrive dan meld ik ook gelijk af bij Hotmail.

Dat klopt helemaal. Oké nu gaan we dit proberen. Geen enkele garantie dat het lukt, maar ik hoop het van harte.

Doe het volgende.

Ik zal er enkele bijlage bijdoen voor de duidelijkheid. Ik hoop dat het dan bij jou ook werkt.

1. Log in op skydrive dan zie je bijlage skydrive1
2. Klik op die pijl witte pijl.
3. Dan kom je op zie bijlage 2.
4. Klik op email, dan opent zich als het goed is bijlage skydrive 3. Dus zie je Hotmail
5. Log daar in met je Hotmail account dan zie je skydrive 4.
6. Als je dan ingelogd bent dan zie je skydrive 5.
En je zit als het goed is in je hotmail account. Is dit bij jou ook zo??

Kun je dan bijvoorbeeld van daaruit iets ondernemen in messenger bijvoorbeeld online blijven enz enz

Skydrive1.JPG
skydrive2.JPG
skydrive3.JPG
skydrive4.JPG
skydrive5.JPG

Laatst bewerkt:
Alle stappen gevolgd.
Als ik alleen bij stap 1 inlog bij Skidrive dan valt msn al uit.

Mhh ik had gehoopt dat je het zo kon doen. Wat is er toch aan de hand met dat hotmail en messenger enz enz. Er zijn meerdere die er last van hebben.:o

Deze al geweest. Klik

Laatst bewerkt:
Ja die link heb ik ook gehad, alleen komt mijn probleem daar niet echt in voor.
Ik heb Outlook maar geinstalleerd van Office 2007, en daar kan ik gewoon mijn mail openen zonder dat MSN uitvalt.
Wat ik ook raar vind ik dat ik gisteravond nog even op de laptop zat en daar kon ik gewoon mijn mail openen met hotmail terwijl MSN aanstond.
Daar draaid ook Windows 7 en Firefox.
Dus heb hier ook Firefox geinstalleerd alleen dan valt ie ook uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan