MSN meld af als ik hotmail open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit antwoord terug gekregen:

Messenger 2012 is gemaakt voor Windows Vista en 7. Terwijl versies zoals Messenger 2009 of ouder gemaakt zijn voor Windows XP. Indien je een oudere versie van Messenger op de nieuwere Windows zet, dan kan dit compatibiliteits problemen veroorzaken. We adviseren je dan ook om de meest recente versie van Messenger te downloaden, oftewel Messenger 2012. Als je de weergave van Messenger 2012 niet goed vindt dan kan je Messenger 2012 weergeven in het oude, vertrouwde formaat door op de grijze/zwarte knop te klikken naast je inbox in de rechterbovenhoek

Nu heb ik zojuist versie 2012 geinstalleerd en daar kan ik gewoon hotmail openen zonder dat msn uitvalt.
Het ligt dus aan de MSN versie.
Alleen vraag ik me af waarom die beneden op de laptop dan niet uitvalt.

Mhh even meedenken althans een poging tot. :evil: Twee accounts, twee verschillende Live-ID's tegelijk. Of ben ik nu aan het raaskallen.:D

Haha nee ik bedoel als ik op de laptop inlog met mijn eigen gegevens dan luktte het wel met MSN 8.5
Alleen boven op de PC luktte dat niet.

NOU! :P
Je link hielp trouwens niet want Windows is helemaal opnieuw geinstalleerd.

Hoewel dat niet echt mijn probleem is heb ik het toch uitgevoerd.
Heb MSN 8.5 er weer opgezet en nog een keer geprobeerd, alleen hielp het niet :(

Het is nog steeds om gek van te worden of niet. Onder wel boven niet, wel niet, wel niet, bericht #25 msn 8,5 wel. Je bent kennelijk niet de enige die hier mee .
worstelt. Mhh windows 7 en IE9 is denk ik toch de boosdoener. :evil::p:rolleyes:

En die kabel hoe lang is die naar de zolder.

Laatst bewerkt:
Heb Firefox en Google Chrome er ook al opgehad alleen daar wordt het niet beter van.
Kabel is 10 meter die gaat gewoon naar me kamer, alleen ik heb nergens last van kwa verbinding, server, signaal etc.

Mhh :) Kun je niet even alles verhuizen, ik noem maar wat. Nou ja even. :p testen o.i.d.

Of komen we toch dichterbij het probleem. klikje

Probleem is inmiddels opeglost.
Het lag aan MSN, de oude MSN die ik gebruikte ondersteunde hotmail niet goed meer.
Inmiddels heb ik toch maar 2012 erop staan en nu heb ik nergens last meer van :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan