MSN mess en scrollen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
IK heb MSN Messenger 7.5

1. Als je aan chatten bent, en wilt iets terug lezen dan scrol je naar boven....maar MSN scrolt dan automatisch weer naar beneden wat dan vreselijk irritant is, omdat je dus niks terug kan lezen.


2. Ander klein probleempje, is dat ie soms juist zomaar naar een regel toe springt, ergens halverwege de chat wat al lang geweest is. Dus dat je niet onderin kan lezen wat voor nieuws er bij getypt is.

Iemand enig idee hoe beide bugs te verhelpen zijn?

Ik denk dat probleem 2. door een eigen fout (toets combinatie) verholpen kan worden....maar welke?
 
Als je scrolt en terwijl ben je aan het chatten of krijg je juist een bericht binnen in de chatroom dan gaat die naar beneden, dat is zo, daar doe je niets aan.
Punt 2 weet ik niet, dat is raar maar kan iets met punt 1 te maken hebben.
 
Als je scrolt en terwijl ben je aan het chatten of krijg je juist een bericht binnen in de chatroom dan gaat die naar beneden, dat is zo, daar doe je niets aan.

Als je scrollt en ontvangt een bericht, gaat ie automatisch naar beneden, dat klopt.
Maar ook als dat niet het geval is.

Als ik iets terug wilt lezen, en die andere persoon typt niks, verzend niks en ik idem dito, valt die automatisch weer naar beneden.

Probleem 2 was ook al een probleem op vorige messengers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan