MSN messenger 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Splatman37

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Berichten
62
Ik zit met een klein probleempje, op dit moment gebruik ik MSN 4.7 Ik wil graag MSN 5 installeren en gebruiken ! Het installeren is geen probleem maar het gebruik wel !

Als ik msn 5 opstart loopt het programma maar wanneer ik het kruisje gebruik om MSN van mijn buroblad af te halen ga ik direkt OFFline terwijl MSN 4 en bv ICQ gewoon online blijven.
Bij andere blijft MSN 5 wel online, wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen ?

Wanneer iemand een idee heeft kan die mij dan ook vertellen hoe ik, wanneer 5 werkt, MSN 4 helemaal weg kan krijgen ? In mijn taakbeheer heb ik 2 MSmsgs.EXE draaien wanneer ik met 5 werk ! , 4 en 5 draaien in ieder geval in de achtergrond, 5 zichtbaar en 4 onzichtbaar. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft terug komen !

Alvast bedankt !!

John
 
zelf zou ik je msn 5 niet aanraden omdat er nog veel bugs in zitten !
ik durf niet te zeggen hoe het kan dat je automatisch offline gaat maar kijk anders is bij je opties en ga elk tabblad langs! Misschien zie je daar wat opvallends... kan je zo niet precies vertellen waar je moet kijken want zelf gebruik ik msn 4.7 die bevalt me vele beter dan msn 5!

Hoe je msn 4 verwijderd?
Nou ga naar: config. scherm >> Software >> in de lijst staat ergens msn 4.7. Klik deze aan en kies voor verwijderen. Nu is msn 4.7 volkomen van je comp verwijderd... en draait alleen nog maar msn 5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan