MSN Messenger 6 voor of tegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

00Hunter00

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
233
Ik ben ff benieuwd wat mensen vinden van versie 6 en ik heb ook nog een vraag

Ik zit er over te denken om versie 6 te installeren, ik draai nu nog onder Windows Messenger 4.7, mijn vraag is, ben ik met MSN Messenger 6 beter af en kan ik Windows messenger 4.7 deinstalleren?, 2 messengers hoef ik niet.

Onder software staat wel een optie om de snelkoppeling weg te halen, maar betekent dit dan dat het programma gewoon blijft staan?

greetz
 
MSN 6.0 draait prima hier. Zowel onder 98 als in XP en 2000.
 
eg nie aaajeetee iedereen heeft zijn eigen on-line geluidje. Soms hoor ik een paard dan weer een krolse kat :D. Zo weet ik welk kind van mij snikkie achter zijn pc kruipt s'avonds ;)
 
Geplaatst door sweetalice
eg nie aaajeetee iedereen heeft zijn eigen on-line geluidje. Soms hoor ik een paard dan weer een krolse kat :D. Zo weet ik welk kind van mij snikkie achter zijn pc kruipt s'avonds ;)

Hij bedoeld denk ik te zeggen dat er spyware inzit. Niet zo lekker dus. Dan ben ik et ook wel met em eens.
 
Heb ik geen last van. Tijdens het installeren moet je die sponsors uitvinken.
 
Geplaatst door sweetalice
Heb ik geen last van. Tijdens het installeren moet je die sponsors uitvinken.

Volgens mij blijft er wel spyware achter hoor. Denk maar aan Kazaa.

Scan maar es op spyware met Spybot S&D. Volgens mij vind ie wel wat hoor. En als je dat wist, kan je volgens mij MSN Plus ook niet meer gebruiken.
 
Maar de originele vraag gaat over MSN6 en niet over msn plus.

Als je daar over wilt discuseren kun je daar een nieuw topic over maken
 
Graag ja, ik wilde alleen maar weten of er ook nog grote nadelen aan MSN6 (zonder +) kleven.

Ok dat gedoe met 2 messengers, kun je 4.7 eraf halen? of moet je die maar gewoon laten staan en alleen de snelkoppeling via 'software' eraf halen?
 
Ik moest 4.7 weer opnieuw downloaden omdat anders bepaalde funtie's niet werkte zoals met de web
 
Geplaatst door 00Hunter00
Graag ja, ik wilde alleen maar weten of er ook nog grote nadelen aan MSN6 (zonder +) kleven.

Ok dat gedoe met 2 messengers, kun je 4.7 eraf halen? of moet je die maar gewoon laten staan en alleen de snelkoppeling via 'software' eraf halen?

Gewoon via Software ja. Ook ff et mapje van de c-schijf halen.
 
Ikzelf werk al weer een tijdje met Trillian Pro en dat bevalt me prima. MSN6 heb ik veel over gehoord ja, maar nooit zelf gebruikt. Ik gebruik trillian omdat het een alles in 1 oplossing is en das wel handig. msn, icq, yahoo, aol en irc. Maar ik zit eraan te denken toch dan maar aan 2 verschillende clients te gaan aangezien ik geen aol en yahoo gebruik en als ik irc chat dan doe ik dat via een java applet of via mIRC dat ik zelden gebruik. Het is dus hoofdzakelijk msn en icq. En je mist toch wel wat features zoals gesprekken voeren en rechtsstreeks contactpersonen verwijderen. Maar als totaaloplossing is het wel perfect :).
 
Ik heb ook msn 6.0, werkt perfect, voor de diehard msners zitten er wel leuke extratjes in zoals die atavar optie of eigen smilies ertussen zetten. En de chatlogger vind ik ook wel handig.

Maar als ik 4.7 zou hebben zou ik niet zoveel missen. :)
 
Vind het idd prima werken, toppertje dat MSN 6.0
(trouwens als je is leest ipv overal op ok klikt bij het installeren van MSN+ dan heb je ook geen spyware)

tja dat icoontje is erg geining :) chat log is beetje sucky, gebruik liever die van MSN plus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan