MSN Messenger 6 voor of tegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou msn 6.0 is wel leuk en alles
maar ik heb een maat die heeft een 'trucje' waarmee hij kan zorgen dat mensen zich voor een tijdje niet kunnen aanmelden op msn (ik zei bluf en het gebeurde :D) dus of het nou zo geweldig is...spelletjes zijn wel leuk :D
i rule @ mijnenveger :cool:
 
MSN 6.0...niets meer aan veranderen...houwe zo!Aanradertje dus...draait prima op XP pro
 
MSN 6 best aardig, slokt naar mijn mening te veel geheugen en processorkracht voor een simpele chatclient. Zitten wat leuke extra's op.
Wel een aanrader:).
 
Laatst bewerkt:
Die avatar en je eigen emoticons is goed gevonden van M$, alleen jammer dat je er geen bewegende gif's kan inzetten :( Voor de rest :thumb: Die spelletjes speel ik elke dag :D
 
Ben zeer tevreden over msn 6!
Vind de spellen wel overbodig want die gebruik ik totaal niet! maargoed ieder zo zijn mening daarover! De 1 vind het leuk om dat soort spellen te spelen en de ander niet :)

Vind de optie om smileys in te voegen ook zeer handig en de avatar optie is ook nice!
alleen 1 minpuntje.... : ik wou graag dat ik mijn contacten zelf een naam kon geven net als in ICQ en Trillian. Elke contact veranderd wel weer van naam om de dag en vind dat erg iritant want moet dan telkens kijken tegen wie ik praat :) En bij ICQ en Trillian kun je ieder contact zelf een naam geven !

Dus een tip voor de opvolger van msn 6!
Maar verder ben ik helemaal tevreden.
 
Geplaatst door Killer
Ben zeer tevreden over msn 6!
Vind de spellen wel overbodig want die gebruik ik totaal niet! maargoed ieder zo zijn mening daarover! De 1 vind het leuk om dat soort spellen te spelen en de ander niet :)

Vind de optie om smileys in te voegen ook zeer handig en de avatar optie is ook nice!
alleen 1 minpuntje.... : ik wou graag dat ik mijn contacten zelf een naam kon geven net als in ICQ en Trillian. Elke contact veranderd wel weer van naam om de dag en vind dat erg iritant want moet dan telkens kijken tegen wie ik praat :) En bij ICQ en Trillian kun je ieder contact zelf een naam geven !

Dus een tip voor de opvolger van msn 6!
Maar verder ben ik helemaal tevreden.

Met MSN + kun je alle mensen een naam geven :).
 
Geplaatst door XP_PC


Met MSN + kun je alle mensen een naam geven :).

ok dat wist ik namelijk niet!
Gebruik msn + nameljik niet! maar ga er nu toch maar es naar kijken omdat die functie daarin zit!
tnx
 
Heb ook de msn 6 bevalt me goed ziet er leuk uit ik hoef de 5 niet meer terug.
 
OK, ik heb versie 6 geinstalleerd en het werkt prima :)

Bedankt voor alle reacties :thumb:
 
Dan móét je gewoon even de HelpmijMSNtabs downloaden, echt enig:D.

Nouja, dat ook weer niet. Maar wel erg leuk. Kijk even in de Members Chat, daar in een topic :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan