MSN Messenger 7.0 nu te downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er al uit !

Het werk dus met de fullscreen van msn 7 , alleen als je een videogesprek gaat starten , je heb dan een super beeld :thumb:
Hoop dat PJnijm nu ook zo tevreden is met de nieuwe (GRATIS) msn 7
:D

Laatst bewerkt:
Ja ja ben er inmiddels aan gewend. Alles doet zoas hij het moet doen. Ben vooral blij met de toolset (patch). Alleen jammer dat de contactlijst wat kleiner is geworden en de geblokkeerden wat wazig is.

Ook de scriptfout is er nog niet uit bij het maken van een brief. Maar ja..........

Geplaatst door Saphira
Ik ben er al uit !

Het werk dus met de fullscreen van msn 7 , alleen als je een videogesprek gaat starten , je heb dan een super beeld :thumb:
Hoop dat PJnijm nu ook zo tevreden is met de nieuwe (GRATIS) msn 7
:D

hoe heb je dat dan voor eklaar gekregen?

Alt enter niet zeker:eek:

je bedoeld ......?

Geplaatst door PJnijm
Ja ja ben er inmiddels aan gewend. Alles doet zoas hij het moet doen. Ben vooral blij met de toolset (patch). Alleen jammer dat de contactlijst wat kleiner is geworden en de geblokkeerden wat wazig is.

Ook de scriptfout is er nog niet uit bij het maken van een brief. Maar ja..........

Wat bedoel je met de contactlijst kleiner . de letters van de contact - namen , of te weinig contact personen .
enuuuuh wazig .....? ? :rolleyes:

greetzz Saphira

Laatst bewerkt:
Met wazig bedoel ik wat je achter de contactpersonen ziet, dus (online, afwezig, geblokkeerd) Dat mag bij mij wel VET gedrukt worden.

Overigens heb ik nog steeds een oud probleem. Na het opstarten kan het soms wel 5 minuten duren voordat ik in Postvak in (overigens ook erg klein) zie dat er post is, terwijl als ik deze aandruk wel degelijk post is.

Zit er soms een vertraging in?

Ik vindt dat achter de namen , het wazige , afwezig-online-geblockt etc, wel prettig dus niet zo op de voorgrond , maar ja dat is dus persoonlijk :D

Tja , als er post is , krijg ik vanzelf wel de melding post !

Enuuuh , als ik op een reactie van bv helpmij zit te wachten , klik ik gewoon ff op "reload current page" ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan