MSN Messenger 7.5.0306

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
3.670
De eerste update na de officiële release van MSN Messenger 7.5 is een feit. Op 29-09-05 is MSN Messenger 7.5.0306 uitgebracht. In deze versie zijn een aantal dingen verbeterd:

  • "Koop een webcam" verbergt automatisch met je MSN schermafbeelding.
  • Een update uitgevoerd via een QFE patch komt niet meer in het Software scherm te staan.
  • Typfouten in de Chinese MSN versie verbeterd
  • De Koreaanse versie ondersteund nu ook visitekaartjes
  • MSN Messenger gebruikt nu minder CPU bij het afsluiten met gespreksvensters open. Bij de volgende computer waarop je aanmeld.
  • Bug MSN Messenger in combinatie met MSN Toolbar is opgelost.
  • Verder nog andere kleine wijzigingen.
Bron: Mastaline.com

Downloaden van deze versie is gewoon mogelijk via messenger.msn.nl

Succes:)
 
Is aan het downloaden:D. Gaat wel traag:confused: Wrs overbezette servers?
 
Geplaatst door skelle
Is aan het downloaden:D. Gaat wel traag:confused: Wrs overbezette servers?
Zou goed kunnen. Het is de laatste dagen vaker helemaal niks met het downloaden van MSN. Vrijdag heb ik een download stopgezet omdat het gewoon veel te lang ging duren:(

Ik krijg tegenwoordig ook weer de melding dat de server het te druk heeft bij het inloggen van Hotmail (postvak).
 
Ik kan me af en toe niet aanmelden met die nieuwe msn die ik zojuist heb gedownload:eek:. Hij zegt dat de service tijdelijk neit beschikbaar is:confused:. Eerst deed mijn firewall raar(Ik had nogtans op allow gedrukt!!) Maar MSN zei dat firewall de boosdoener is, zet ik hem uit, werkt het nog niet... Soms kan ik me dus aanmelden, soms niet...

Das raar, ik meld me opnieuw aan. Paar seconden geleden zaten er 10 online, nu 38... Dat is nog nooit gebeurd??

Heb nog es opnieuw gedaan(5 seconden erna!!) En nu zijn er weer maar 10(offline weergeven telkens). de beta was dan tog veel beter(Had ik zelfs geen last mee)
 
Laatst bewerkt:
Zet er gelijk weer een nieuwe MSN patch overheen deze is ook weer aangepast Msn patch 126

Hoop wel dat cam en inloggen nu beter werken want dat stagneert nog wel eens!!
 
@skelle-> Ik denk dat er weer wat server problemen zijn. De ene keer ben ik gelijk ingelogt en de andere keer kom ik er helemaal niet in.

Hoe het zit met die contactpersonen weet ik (nog) niet, maar controleer je firewall nog een keertje.

Verder een beetje afwachten.
 
De firewall heb ik gwn afgezet en het probleem blijft... Zal nog es opnieuw paar keer aan-en afmelden. Die patch zal ik ook ff downloaden(link??)

:edit: Aanmelden lukt weer niet...Soms stopt hij gwn met aanmelden zonder foutmelding.
 
Geplaatst door skelle
:edit: Aanmelden lukt weer niet...Soms stopt hij gwn met aanmelden zonder foutmelding.
Dat duurt het te lang en is het gewoon te druk.

MSN Tabs zijn ook pas na een paar minuten geladen bij mij:confused:
 
De patch is http://apatch.alphalink.com.au/

Wel msn even uitzetten!!

Firewall uitzetten heeft geen zin ligt aan hun server, dus we moeten geduld hebben heb er ook veel last van de laatste tijd!
 
Zal ff proberen op andere pc die nog de beta heb. Ben voor 99 procent zeker dat het daar wel werkt.

Windows messenger werkt in ieder geval en op de andere pc werkt msn beta ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voor 100% zeker dat MSN gewoon grote problemen heeft met de servers:(

Na een stuk of 10 keer proberen ben ik op msn. Ik zie alleen niet dat iedereen online is terwijl ze wel tegen mij praten:confused:

Oftewel MSN heeft problemen
 
Laatst bewerkt:
ah, nu gaat ie tog niet meer. En ik hoor juist van iemand anders via windows messenger dat zijn msn ook neit gaat. Daimn, tging juist ff paar maandjes goed... Tzal tog niet weer opnieuw beginnen zeker:confused:
 
Mensen klikken me aan, maar ik zie dat niet...
Mensen spreken tegen me, maar ik zie dat niet...
Mensen zijn online, en ik zie ze niet online...
MSN is brol, en daar blijf ik bij...

James:)
 
Bij mij is het ook zo:p. Nouja, e-messenger werkt...

:edit: werkte...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan