MSN messenger achter een router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mies43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
Ik heb sinds gisteren een router geinstalleerd (Sweex en Casema/Wanadoo op DHCP) en dat werkt prima. IE en Outlook doen het perfect alleen MSN niet meer.

Kan iemand mij vertellen hoe de instellingen van MSN moeten zijn?

Bij voorbaat dank,

Mies

Hallo Mies,

Zelf zit ik ook achter een router van Sweex en heb wanadoo (com21). Ik heb er totaal geen problemen mee. En ik gebruik ook niet de firewall van de router maar "gewoon" ZoneAlarm. Heb je soms een motorola modem van wanadoo?

Misschien dat je wat kan vinden bij de nieuwsgroepen van casema.

Of heb je misschien een po-up killer in gebruik? Die wil ook wel eens conflicten met MSN geven.

Adjoki

Thnx, ik heb een motorola eurodocsis modem en clean systeem. dus nog geen zonealarm of pop-up killers.

MSN zegt mij dat ik geen verbinding heb. Ik vermoed dat de instellingen van MSn gewijzigd moeten worden, of van de router..........poorten open zeten of zoiets.

Mies

Hmm en je kan wel verbinding maken met MSN 4.6 / 4.7? heb net aantal topics op andere fora gezien die het zelfde probleem hadden, meschien tijdelijk Casema probleem voor sommige gebruikers?

woon je toevallig in de buurt van Den Haag Rijswijk?
Want mijn vriendin kom er ook niet op!
Heeft de laaeste dag al veel problemen met de kabel.
Ligt misschien aan de provider dan?

Hier in Den Haag doet MSN het gewoon.

Mies, je moet even de nieuwsgroepen van Casema doorworstelen. Er zijn meer mensen met het probleem die jou modem en router hebben.

Groetjes Adjoki

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan