msn messenger automatisch aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Bij mij msn aanmelden als staat mij e-mailaddres om automatisch aan te melden hoe kan ik die weg krijgen daar win xp pro, msn 6.1.

Groetjes,

Rechtonder in de hoek op de taakbalk staat het pictogram van msn messenger 6.1. Als je die met de rechte muisknop aanklikt kom er een rij. En dan bij aanmelden als staat mijn e-mailaddres dus als ik daarop klik meld die mij automatisch aan en bij de optie's het ik dat al uitgevinkt maar als ik der op klik met die tog aan en dat wil ik weghebben als dat kan. Dat je niet meer op mijn email addres kan klikken zodat die automatisch aanmeld zo beetje duidelijker

Groetjes,

Ik heb dit rotprobleem ook!!!!
Mijn broertje zit ook wel eens op deze computer en die zou zo kunnen msn-en met mijn vrienden!

Ik heb gewoon een nieuwe e-mail op hotmail gemaakt en toen die op automatisch aanmelden gezet, daar staan toch geen contactpersonen in dus daarmee was het probleem opgelost!

Die optie had ik ook wel bedacht maar dan start die iets anders automatisch op en ik wil he gewoon weg hebben ik heb msn messenger helemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar het blijft er de hele tijd staan :S wordt beetje ziekjes af :S

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan