msn messenger foutmelding 0x81000303

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamasasja

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
5
HELLUP!! ik kan niet meer op msn explorer en msn messenger komen. Ik krijg de volgende foutmelding: 0x81000303
Ik zag dat er helemaal onderaan een oplossing voor dit probleem werd gegevne, dus ik blij, en het uit proberen. Maar helaas, bij mij ging het niet lukken. Ik kreeg als melding: het geheugen laden van de bibliotheek is mislukt,kan de opgegeven module niet vinden. Wat is er mis? Wat moet ik er aan doen? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
 
Dit heb je waarschijnlijk al gedaan maar voor andere mensen met dit probleem:
Klik start -> uitvoeren. Vul in: "regsvr32 softpub.dll" en druk op enter.

Een tweede mogelijke oplossing is:
Ga naar het Opties menu van Internet Explorer, vervolgens naar de geavanceerd tab. Ga naar beneden naar de beveiligings sectie, zorg ervoor dat de "server certificate revocation" uit staat. Gebruik maken van SSL 2.0 en SSL 3.0 moeten allebei aanstaan.

Als ook dat niet heeft geholpen probeer dan MSN Messenger te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verwijderen doe je met de volgende drie stappen.
[1] Ga naar start -> configuratiescherm -> software en verwijder MSN Messenger.
[2] Ga naar c:\program files\msn messenger en verwijder de msn messenger map.
[3] Klik weer op start, kies uitvoeren, vul in "regedit" en druk op enter. Ga naar "HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\MSNMessenger" en verwijder de complete MSNMessenger sleutel.

Ga vervolgens naar http://messenger.msn.com/Download en download en installeer de laatste versie.
 
aan de status van je vraag te zien is het je volgens mij toch gelukt??
 
haii ik heb precies dezelfde probleem maar ik kan wel op andere msn's adressen maar niet op de mijne :confused: en ik ken mijn geheime vraag niet meer en als ik een paar me aanmeld komt die code 0x81000303 en dan staat er ook je account is tijdelijk niet beschikbaar :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan