Msn messenger, gefreezed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
108
Hoi,

Ik ben er gister achter gekomen dat mijn msn "gefreezed" is. Dat houd in dat mijn msn messenger zo danig "gehackt" is, dat ik niet meer kan aanmelden. Na het aanmelden gooit ie me terug in het aanmeldscherm en that's it. Geen foutmelding of wat dan ook.
Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik weet dat e-buddy een oplossing is, maar ik heb liever gewoon dat ik weer op mijn normale msn kan via windows live messenger.

Ik hoor het wel, en alvast bedankt.

Timvw

P.S: Het ligt niet aan het wachtwoord want ik kan nog wel gewoon via hotmail inloggen in mijn mail.
 
Laatst bewerkt:
Wachtwoord veranderen, messenger opnieuw installeren. Dat al geprobeerd?
 
Hallo Tim,

'Freezen' wordt vaak gedaan om iemand te irriteren. Het is ongevaarlijk, en er wordt niets gehackt.
Als je MSN wordt gefreezed, betekend dit waarschijnlijk dat iemand een applicatie 100 keer of meer per minuut met een fout wachtwoord op jou account laat inloggen, waardoor je account voor enkele minuten geblokkeerd wordt als veiligheidsmaatregel van Hotmail. Dit stopt dus enkele minuten nadat de applicatie is gestopt. Degene die jou freezed moet het programmaatje dus afsluiten, en dan kun jij weer op je MSN.

Hoelang is het al bezig?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Tim,

'Freezen' wordt vaak gedaan om iemand te irriteren. Het is ongevaarlijk, en er wordt niets gehackt.
Als je MSN wordt gefreezed, betekend dit waarschijnlijk dat iemand een applicatie 100 keer of meer per minuut met een fout wachtwoord op jou account laat inloggen, waardoor je account voor enkele minuten geblokkeerd wordt als veiligheidsmaatregel van Hotmail. Dit stopt dus enkele minuten nadat de applicatie is gestopt. Degene die jou freezed moet het programmaatje dus afsluiten, en dan kun jij weer op je MSN.

Hoelang is het al bezig?

Ja, ik heb inderdaad dat ik soms wel kan inloggen en soms niet. het is denk ik zo'n 2 dagen bezig nu. Maar hij geeft (tot nu toe) nooit een foutcode. Hij zegt dat hij aan het aanmelden is en 3 seconden later krijg ik het log-in scherm weer zonder errors. Als mijn account dan "tijdelijk" geblokkeerd zou zijn dan zou ik toch zo'n fout melding moeten krijgen? in ieder geval al bedankt voor de info.
 
Laatst bewerkt:
Wat je in ieder geval eens kunt proberen is het volgende:
Maak een nieuw Windows-account aan.
Herstart je pc en log in op dat nieuwe Windows-account.
Kijk of je het probleem daar ook hebt in WLM/MSN. Indien niet, dan zal er met de instellingen en/of bestanden in je 'normale' account wat mis zijn.

Tijs.
 
Wat je in ieder geval eens kunt proberen is het volgende:
Maak een nieuw Windows-account aan.
Herstart je pc en log in op dat nieuwe Windows-account.
Kijk of je het probleem daar ook hebt in WLM/MSN. Indien niet, dan zal er met de instellingen en/of bestanden in je 'normale' account wat mis zijn.

Tijs.

Ja het klopt dat ik het niet met andere accounts heb. Wat zou er dan mis kunnen zijn met de instellingen? (omdat ik geen error code krijg of zoiets)
 
En misschien heb ik het ook wel mis hoor, is mijn msn helemaal niet gefreezed. Want meestal krijg je volgens mij een foutmelding als je msn is gefreezed. Mijn msn geeft dat niet. Hij zet me gewoon terug bij log-in zonder enige melding. Maar wat zou het dan kunnen zijn???
 
Vooral corrupte instellings- en cache-bestanden van MSN/WLM kunnen de oorzaak zijn.
Als het op een ander (nieuw) Windows-account wel goed werkt dan zou je in je 'normale' Windows-account de instructies die hier door Destana gegeven zijn kunnen proberen, wellicht helpen die.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan