Msn messenger live onder windows xp plotseling onmogelijk in te loggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dion84

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
7
Beste helpers,

Ik kan sinds een dag niet meer op mijn computer inloggen op msn. Werkelijk vanuit het niets, omdat ik geheel niets aangepast heb op de computer in de tussentijd. Ik heb de serverstatus en mijn wachtwoord gecontroleerd. Ik heb msn messenger live verwijderd met zapmessenger en opnieuw geinstalleerd. Ik zou zeer graag weer in kunnen loggen op mijn vaste computer.

alvast bedankt :confused:

overigens is de foutcode : 81000306
 
Laatst bewerkt:
op deze pagina was ik ook al beland. Ik heb meerdere opties gehad, en ben ten einde raad. Ebuddy messenger houd ik niet al te lang vol. Ik ben verbaasd dat ik na 10 jaar msn messenger te gebruiken voor dit probleem kom te staan.

bedankt voor je hulp in ieder geval.

als iemand nog iets weet dan lees ik het graag :)
 
Nog een poging dan....

Autotuning schijnt ook een probleem te zijn.
Toevallig niet een nieuwe router ofzo? andere firewall?

Hoe dan ook probeer het volgende:"


Klik op Start / Uitvoeren
Type: CMD
Type:netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled

Indien dit niet werkt:
netsh int tcp set global autotuninglevel=enabled
om de instelling terug te zetten.

Ik hoor het wel

Suc6:thumb:
 
BTW,

Ik ga er wel vanuit dat je met de pc helemaal up to date bent qua Windows update.
 
Ik heb gedaan wat je adviseerde, echter de cmd functie gaf aan: De volgende opdracht is niet gevonden: int tcp set global autotuning=disabled. ( ik had netsh er wel voor gezet )

Overigens ben ik helemaal up to date met mijn windows xp.

Tot op heden nog géén msn voor Dion84.

Het zou fijn zijn als de klantenservice niet alleen zou verwijzen naar frequently asked questions maar ook naar een echte klantenservice :p. Maargoed, hartelijk bedankt voor je tweede poging Danman. :thumb:
 
Goh, het heropstarten van mijn computer heeft het probleem voorlopig verholpen. Ik houd dit topic nog even 1 a 2 dagen open mocht het probleem terugkeren binnen deze tijd.

Nogmaals hartelijk bedankt DanMan1975 voor je inzet ! :)
 
Okee, het probleem is terug. Wat blijkt: ik kan me altijd 1 keer aanmelden na dat de computer opnieuw is opgestart. Als ik uitlog en weer inlog krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen. Ik heb het heropstarten een aantal keer getest. help!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan