MSN Messenger op Windows XP ipv Windows Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

Aangezien ik een probleem heb met Windows Live Messenger wil ik het eens zo proberen..

Helaas kan ik msn niet meer downloaden vanaf die link.. :(

Was dat een speciaal bestand of iets dergelijks?
Of kan ik ergens een willekeurige msn 7.5 van downloaden?

Maar dan nog is de grote vraag... waar vind ik nog een msn 7.5 ik kan geen werkende links meer vinden..

groeten Lennart

he bedankt voor de link !

heb msn geinstalleerd maar helaas open deze ook niet. Bij taakbeheer staat hij wel (alleen bij Processen) maar hij opent gewoon niet.

Probleem speelt nu al een maand of iets dergelijks. Het lijkt steeds erger te worden want eerst sloot msn af en toe af, toen kon ik hem steeds moeilijker starten, toen starte msn pas op na 3 uur en nu gewoon helemaal niet meer.

Maar het is volgensmij zelfs zo dat ik gewoon online ben ! Want gisteren zei ineens iemand wat tegen me terwijl ik nergens msn icon zag, nergens msnlijst kon openen. Ook niet nadat hij wat zei tegen mij.

Echt vaag...

Ik heb 8.0 en geen enkel probleem, hij zeurt oook niet om te upgraden...

Help

Wie kan mij helpen.
ik had de nieuwste msn gedownload. Ik vond het niks, maar nu kan ik geneoudere msn er op zetten dat geeft die een fout aan?

help

--------------------------------------------------------------------------------

Wie kan mij helpen.
ik had de nieuwste msn gedownload. Ik vond het niks, maar nu kan ik geneoudere msn er op zetten dat geeft die een fout aan?

je kan het best gewoon windows live messeger 2009 downloaden, het is geen beta meer. :)

Klik ;)

Groeten.

oke

Oke. Maar als ik die iwl instaleren staat dat die geinsta is maar ik weet zeker dta ik heb verwijderd bij software maar ik vind hem ook nergers in c en de andere schijven

Windows Live Messenger 9.0 is echt te overdreven en druk.
Al die geluidjes.
Doe mij maar 7.5
Geen onzinnige dingetjes.
8.5 is ook zeker goed.

8.5 draait niet op Windows 2000, en wil onder XP een update.
Voor zover ik weet niet dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan