MSN Messenger probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Sinds een paar dagen krijg ik bij opstarten van Messenger de melding dat er geen nieuwe berichten zijn - zelfs al zitten er dertig in mijn Postvak IN.
Pas als er dan weer een bericht bijgekomen is - wat gewoon meteen gemeld wordt - geeft ie aan dat er 31 berichten zijn.
Dit is ontstaan na een storing bij MSN een paar dagen geleden.
Hebben meer mensen hier last van of moet ik Messenger maar eens opnieuw installeren?

Guus.

Ik heb even een testmailtje naar mijn msn gestuurd en ik heb het probleem ook. Ik heb gisteren alleen msn opnieuw geïnstalleerd. Ik weet niet sinds wanneer ik dit probleem heb, want ik let er niet echt op.

EDIT: Ik kreeg me mailtje na 2 minuten te zien (de melding ervan), terwijl ik al naar hotmail was gegaan en het mailtje had geopend

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Ik kreeg me mailtje na 2 minuten te zien (de melding ervan), terwijl ik al naar hotmail was gegaan en het mailtje had geopend
Dan is het MSN-systeem waarschijnlijk een beetje erg traag.:)
Gisteren had ik bij opstarten van MSN volgens Messenger geen berichten. Maar dat bleken er vijf te zijn.
Een minuut nadat ik die verwijderd had kreeg ik de melding dat er vijf nieuwe berichten waren.:D
Nou ja, ik weet nu in ieder geval dat de oorzaak bij MSN zit.
Bedankt.:thumb:

Guus.

Er zijn de laatste tijd wel meer problemen bij msn. Ik kan zelf regelmatig met 1 iemand niet praten (altijd dezelfde). Het rare is dat zij wel tegen mij kan praten. En dan heb ik nog wel is dat ik tegen iemand zit te praten die offline is:confused:.

Dit probleem hebben we opgelost in de officiële release van versie 7.
Nog 2 weken geduld aub, dan is deze beschikbaar.

:thumb:

2 weken zal ik het nog wel vol houden;). Gewoon 2 weken wat minder praten tegen die persoon.

Geplaatst door Guus abc
Kan geen kwaad; er wordt toch al zoveel geouweh**rd op deze wereld.:D

Guus.

En zeker door dat mens waar ik niet mee kan praten:D.
Dat is degene die het meeste praat bij ijmij;)

Geplaatst door rve123
Er zijn de laatste tijd wel meer problemen bij msn. Ik kan zelf regelmatig met 1 iemand niet praten (altijd dezelfde). Het rare is dat zij wel tegen mij kan praten. En dan heb ik nog wel is dat ik tegen iemand zit te praten die offline is:confused:.

Hetzelfde,na herstart weer wel?!

Geplaatst door BANDIT123

Hetzelfde,na herstart weer wel?!
Soms is het na een herstart niet meer zo, maar bijvoorbeeld vanochtend heb ik 4 keer een herstart gedaan maar het hielp niet. Het is trouwens alleen zo op mijn eigen computer.

dit probleem heb ik ook..
Steeds is er iemand offline en die praat tegen mij.
Nog maar 2 weken??wooh microsoft good job:thumb: .
Ik werd ziek van de beta versies

Geplaatst door rhcp
dit probleem heb ik ook..
Steeds is er iemand offline en die praat tegen mij.
Bij mij is het probleem iets anders:
Ik praat tegen iemand en als die offline is gebeurt het af en toe dat de status die ik zie vann hem niet gelijk meeveranderd maar pas later. Ik zeg dat iets tegen hem/haar en dan krijg ik daarna een melding dat het bericht niet kon worden verzonden. Als ik die melding heb gekregen zie ik pas dat hij/zij offline is (Het lijkt er op dat de status achterloopt met de werkelijkheid).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan