MSN Messenger Problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TMastar

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
6
Ik zit met men nieuwe pc in een netwerk met nog een andere pc...
Maar sinds ik met deze pc in het netwerk zit krijg ik verschillende berichten op msn messenger gewoonweg niet aan...
Ik heb al geprobeert een andere versie van msn te instaleren, zo heb ik msn 7 bèta al geprobeert maar hier ook steeds het probleem...

Het is vreselijk irritant omdat de persoon die het bericht verstuurd zelfs geen bericht aankrijgt dat het niet aangekomen is... en dus niet weet of ik 't al dan niet heb aangekregen...

Ik denk dat het men router (firewall) is die het blokkeert, maar zijn er hier nog mensen die er meer van weten?
(moet ik misschien poorten openzetten ofzo?)

Ik gebruik de linksys WAG54G router..
Windows XP SP1 draaiende op deze pc...
DMZ staat aan op men router :)


Bij voorbaat dank,
Vermeulen Yves
http://Egal.PowerZoneCentral.com
 
Sinds wanneer heb je dat? hier in de omgeving van Gouda ligt MSN er uit!!
 
jah, msn ligt blijkbaar uit...
dit probleem heb ik al enkele maanden,
ik geraak op msn enzo, maar bij vele gesprekken blijk ik antwoorden van de andere persoon gewoon niet te ontvangen...

De msn website ligt trouwens ook plat... aanmelden zal dus even niet mogelijk zijn denk ik ;)
 
Meppel ook

hier ligt msn ook plat :rolleyes:
ik heb al met 2 accounts en 2 pc's geprobeerd.
maarja...ligt er dus uit


hotmail kom ik wel op :D
 
Vreemd, misschien is de server wel te druk. Ik kan in ieder geval nu niet op MSN komen, volgens MSN is de service niet beschikbaar. Hmm.
Heb je dat probleem altijd gehad? Heb je dat probleem ook met de webmessenger?

http://webmessenger.msn.com

Ik weet niet of dat nu lukt, bij mij lukt het in ieder geval niet (waarschijnlijk een beetje erg druk op de server)
 
sinds ik in een netwerk zit met men router heb ik dat probleem jah...
deze pc is in november gekocht met router en al en sindsdien heb ik dat probleem dus :/

alhoewel ik niet zeker meer weet of ik meteen 't probleem had... ik weet wel zeker dat ik het probleem in december had....

zijn er misschien udp of tcp poorten die msn nodig heeft om berichten te ontvangen?
 
MSN ligt er volgens mij wereldwijd uit, want ik kom nergens op. Het schijnt dat messenger 7.0 nogal wat problemen veroorzaakt. Maarruhhh lekker rustig toch? Je wordt nu niet de hele tijd opgeroepen.
:p
 
windows messenger werkt wel de rest niet msn messenger en gaim vind het zelf ook raar maar het is gewoon zo
 
Hier zit ik weer op messenger. Op de pagina zelf krijg je nog een error, dus het is nog niet helemaal in orde.
 
ik zit er ook weer op...
maar kunnen we even terug ontopic gaan?
't probleem is nu nog steeds niet opgelost hoowr :p:D
 
Hmm, ik weet het niet zeker maar staat hier misschien wat tussen? klik

Ik werd er via msn hulp naar toe gelinkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan